آماده باش شهرداری تهران برای جلوگیری از یخ زدگی معابر ، تهران امشب شن پاشی و نمک پاشی می گردد

به گزارش سافاری رو، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از یخ زدگی معابر در شب جاری اطلاع داد و گفت: با توجه به احتمال اتمام بارش در ساعات پایانی امروز و به منظور جلوگیری از یخ زدگی معابر، ماشین آلات تخصصی امشب اقدامات مربوط به شن پاشی و نمک پاشی را انجام می دهند.

آماده باش شهرداری تهران برای جلوگیری از یخ زدگی معابر ، تهران امشب شن پاشی و نمک پاشی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مجتبی یزدانی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در هفته جاری، 14 هزار نیروی خدمات شهری به همراه 1350 دستگاه ماشین آلات برف روبی از روزهای گذشته در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

به گفته یزدانی، تمام مدیران و شهرداران مناطق 22گانه از شب گذشته در حالت آماده باش قرار دارند و طبق گزارش ها تا به امروز هیچ یک از معابر اصلی پایتخت به علت بارش برف مسدود نشده است.

وی با اشاره به تعبیه 4 هزار مخزن زردرنگ در پایتخت، گفت: این مخازن مجهز به شن مخصوص، نمک و ماسه هستند تا شهروندان و کارگران در صورت احتیاج از آنها استفاده نمایند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید نمود: شهروندان می توانند به وسیله تماس با سامانه های 137 و 1888 هرگونه مشکل را با مسئولان شهرداری در میان بگذارند تا عوامل ناحیه بلافاصله برای برف روبی اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز با هدف پشتیبانی از عملیات برف روبی، ارسال ماشین آلات و تجهیزات به مناطق و توزیع آنها در سایت های پشتیبان کوهک، دارآباد، بنی هاشم و آزادگان را در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 862

به "آماده باش شهرداری تهران برای جلوگیری از یخ زدگی معابر ، تهران امشب شن پاشی و نمک پاشی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش شهرداری تهران برای جلوگیری از یخ زدگی معابر ، تهران امشب شن پاشی و نمک پاشی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید