برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد کرونا منطقه 7

به گزارش سافاری رو، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد کرونا با حضور اعضای ستاد و شهردار منطقه7 در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در بین شهروندان برگزار گردید.

برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد کرونا منطقه 7

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، در حاشیه این نشست سمیه حاجوی شهردار منطقه با تاکید بر اعلام محدودیت تردد در بوستان ها و فضاهای عمومی، گفت: بیشترین میزان ابتلا در مکان های پرتردد ازجمله مترو، پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی است از همین رو بایستی هماهنگی های لازم و اقدامات مناسب جهت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان و الزام آنها به استفاده از ماسک صورت پذیرد.

او در ادامه با اشاره به بخشنامه پروتکل کرونا و تعطیلی کلیه اماکن مذهبی، فرهنگی و آموزشی از جمله سرای محلات، مساجد و هیات های مذهبی توضیح داد: فعالیت مجموعه های ورزشی روباز و روبسته بایستی متوقف شده و با بازدید و آنالیز میادین میوه تره بار و نانوایی های سطح محلات کلیشه های فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نصب شود.

شهردار منطقه 7 با تاکید بر اهدای ماسک و دستکش به نیروهای خدماتی، آنالیز و نظارت بر موتوری سبک و سنگین جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط رانندگان، اضافه نمود: بازبینی و نظارت هر روزه ادارات و ساختمان های تحت پوشش منطقه و نواحی پنجگانه توسط معاونت منابع انسانی، شست و شو و ضد عفونی راهروها، ایستگاه های اتوبوس، تاکسیرانی و آسانسورها، فراوری محتوا و نصب بنر در اماکن عمومی و ترغیب شهروندان به اجرای طرح شفا (شست و شوی دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک) از دیگر مواردی است که باید در راس اقدامات منطقه قرار گیرد.

به گفته او سرای محلات نظام آباد و حشمتیه با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران جهت سنجش و پایش سلامت شهروندان و اجرای تست کرونا فعال هستند.

توجه ویژه به افراد کم برخوردار و نیازمند و تهیه و توزیع بسته های حمایتی باتوجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از دیگر مواردی بود که در این نشست مدیران شهرداری منطقه 7 تصمیماتی را در این خصوص اتخاذ کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1704

به "برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد کرونا منطقه 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد کرونا منطقه 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید