برگزاری مسابقات موی تای قهرمانی دنیا به صورت مجازی

به گزارش سافاری رو، رقابت های موی تای قهرمانی دنیا به صورت مجازی مهر ماه سال جاری بطور مشترک در سرتاسر دنیا برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات موی تای قهرمانی دنیا به صورت مجازی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، جواد نصیری رئیس انجمن موی تای ایران و عضو شورای ریاست فدراسیون جهانی در این خصوص گفت: فدراسیون جهانی موی تای (ایفما) اعلام نموده مسابقات جهانی به صورت مجازی، اکتبر سال 2020 (مهرماه امسال) برگزار می گردد. این رقابت ها، در تمامی رده های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان به صورت ویدئویی و در بخش اجرای حرکات انفرادی نمایشی و تمرینی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت در این مسابقات برای تمامی ورزشکاران آزاد و بلامانع است، به شرطی که مورد تایید رسمی فدراسیون کشور متبوع خود باشند و در سرانجام این مسابقات، به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی از سوی فدراسیون جهانی اعطا خواهد شد.

عضو شورای ریاست فدراسیون جهانی موی تای توضیح داد: بر این اساس، انجمن موی تای ایران نیز در نظر دارد در این مسابقات شرکت نموده و نفرات منتخب انجمن را به فدراسیون جهانی معرفی کند. ضمن اینکه فدراسیون جهانی نیز از حضور تیم ایران به عنوان یکی از قدرت های مطرح موی تای جهان که قهرمانی آسیا را یدک می کشد استقبال نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1177

به "برگزاری مسابقات موی تای قهرمانی دنیا به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات موی تای قهرمانی دنیا به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید