بیانیه توضیحی حزب الله و أمل برای تکذیب یک ادعای نادرست

به گزارش سافاری رو، حزب الله و امل با صدور بیانیه ای ادعای ارسال پیغام از سوی این دو جنبش برای فرمانده ارتش مبنی بر لزوم بازگشایی مسیرها را تکذیب کردند.

بیانیه توضیحی حزب الله و أمل برای تکذیب یک ادعای نادرست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جنبش های لبنانی حزب الله و امل در بیانیه ای اعلام کردند، خبری مبنی بر اینکه این دو جنبش به جوزف عون فرمانده ارتش گفته اند مسیرها باید امروز (پنجشنبه) باز گردد، نادرست است.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، بعضی کاربران شبکه های اجتماعی پیشتر مدعی شده بودند، حزب الله و امل پیامی با این محتوا برای فرمانده ارتش لبنان فرستاده اند.

تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به بعضی مسایل مالی از جمله مشخص مالیات بر تماس های رایگان مانند تماس با واتساپ از بیست پنجم مهر شروع شد و بستن مسیرها توسط معترضان زندگی در این کشور را مختل نموده است.

سعد الحریری نخست وزیر لبنان هفته جاری استعفای خود را تقدیم میشل عون رئیس جمهور کرد و عون استعفای وی را پذیرفت.

ارتش لبنان چهارشنبه (دیروز) با صدور بیانیه ای از معترضان خواست مسیرها را بازگشایی نمایند تا زندگی عادی مردم از سر گرفته گردد. ارتش برای این موضوع به صورت مسالمت آمیز و با گفت وگو وارد عمل شد و بالأخره دیروز مسیرهای اصلی لبنان باز شد.

اما معترضان از دیشب بار دیگر به خیابان ها آمدند و بعضی مسیرها بسته شده است.

رسانه های لبنانی پیش تر در گزارشی اعلام نموده بودند، بسته بودن مسیرها روزانه 136 میلیون دلار به اقتصاد لبنان خسارت وارد می نماید.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 666

به "بیانیه توضیحی حزب الله و أمل برای تکذیب یک ادعای نادرست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه توضیحی حزب الله و أمل برای تکذیب یک ادعای نادرست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید