تامین اعتبار استخدام 30هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

به گزارش سافاری رو، تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت با تامین اقتصادی برای جذب و به کارگیری 30 هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده ای از نیازهای حوزه سلامت کشور برطرف می گردد.

تامین اعتبار استخدام 30هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، سیدکامل تقوی نژاد اضافه نمود: یکی از مهم ترین اولویت های مورد نظر در دو سال اخیر، برطرف کمبودهای موجود و تامین نیروی انسانی فعال بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی راه اندازی شده در کشور بوده است.

وی توضیح داد: با تامین اقتصادی مجوز جذب 30 هزار نیروی انسانی جدید که بخش عمده ای از آنها در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه های اورژانس آغاز به کار خواهند کرد، می توان انتظار داشت که از بارکاری بسیار بالای کادر پرتلاش و خستگی ناپذیر دانشگاه های علوم پزشکی و مدافعان سلامت کشور کاسته گردد.

تقوی نژاد تاکید نمود: با بکارگیری این نیروها، تعداد افرادی که در 2 سال اخیر جذب وزارت بهداشت می شوند به بیش از 50هزار نفر خواهد رسید که انشاءالله شاهد تحول بزرگ و تاثیرگذار در حوزه منابع دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت همچنین یادآور شد: دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد7هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در دی ماه امسال منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن ماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1465

به "تامین اعتبار استخدام 30هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین اعتبار استخدام 30هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید