ترامپ: سنگ و تفنگ تفاوت ندارند، دستور تیراندازی به مهاجران را دادم

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با شرکت در یک در نشست مطبوعاتی با ادعای پرتاب سنگ از سوی برخی مهاجران آمریکای لاتین خطاب به نیروهای امنیتی مکزیک اظهار داشت: نیروهای امنیتی آمریکا در صورت مواجهه با چنین اقداماتی، با تیراندازی پاسخ خواهند داد.

ترامپ: سنگ و تفنگ تفاوت ندارند، دستور تیراندازی به مهاجران را دادم

رئیس جمهوری آمریکا با بیان این که بین سنگ و تفنگ هیچ تفاوتی وجود ندارد، گفت: به نیروهای امنیتی کشور دستور داده ام که در صورت پرتاب سنگ از سوی مهاجران آمریکای لاتین به سمت آنها تیراندازی نمایند.

ترامپ پیشتر نیز ضمن تاکید بر این که اجازه ورود به مهاجران به آمریکا را نخواهد داد، از اعزام 10 الی 15 هزار نیروی امنیتی به مرز مکزیک خبر داده بود.

این در حالیست که نانسی پلوسی رهبر دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه اعزام نیروهای نظامی آمریکا به مرز جنوبی این کشور طبق دستور مقامات کاخ سفید را اقدامی با هدف تقویت پایگاه سیاسی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دانسته بود.

نانسی پلوسی در این باره گفت: هرچند کاروان مهاجرانی که از خاک مکزیک در حال حرکت به سمت آمریکا هستند، هیچگونه تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا بشمار نمی روند، دولت ترامپ نیروهای نظامی آمریکا را به منظور تقویت پایگاه سیاسی خود به مرزها گسیل نموده است.

لازم به ذکر است اعضای این کاروان قصد دارند پس از رسیدن به مرز آمریکا با معرفی خود به مقامات این کشور، از دولت آمریکا تقاضای پناهندگی سیاسی بنمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 148

به "ترامپ: سنگ و تفنگ تفاوت ندارند، دستور تیراندازی به مهاجران را دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: سنگ و تفنگ تفاوت ندارند، دستور تیراندازی به مهاجران را دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید