تهاجم موشکی جنگنده های ارتش به شناورهای دشمن فرضی در دریای عمان

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: جنگنده های ارتش در چهارمین روز از برگزاری رزمایش بزرگ ارتش، قایق های شمن فرضی را در سطح دریای عمان با موشک هدف قرار دادند.

تهاجم موشکی جنگنده های ارتش به شناورهای دشمن فرضی در دریای عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کل ارتش، در چهارمین روز از رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص)، به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن به آب های ساحلی، یگان های پروازی، شناورهای سطحی، قایق های تندرو، زیردریایی های سنگین کلاس طارق و شناورهای بومی و بهینه شده به اجرای عملیات مین ریزی پدافندی در گستره دریای عمان و منطقه رزمایش پرداختند.

همچنین درپی مین ریزی نیروهای مهاجم در راستای آسیب رساندن به خطوط مواصلاتی و محل عبور و مرور شناورهای خودی، نیروی دریایی ارتش به منظور تامین امنیت کشتی های تجاری و نفتکش و بازنگه داشتن این خطوط با بهره گیری از بالگردهایRH به انجام عملیات مین روبی اقدام کرد.

در این مرحله از رزمایش، جنگنده های فانتوم نیروی هوایی ارتش به منظور پشتیبانی از یگان های شناور نیروی دریایی امروز با شلیک موشک های ماوریک1 نسبت به انهدام اهداف شناور دریایی اقدام کردند.

هواپیماهای سوخو 24 نیز شلیک راکت های بهینه سازی شده توسط متخصصان جوان صنایع دفاعی کشور اهداف شناور را در دریا منهدم کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 376

به "تهاجم موشکی جنگنده های ارتش به شناورهای دشمن فرضی در دریای عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهاجم موشکی جنگنده های ارتش به شناورهای دشمن فرضی در دریای عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید