جنجال جدید در فوتبال ایتالیا با صدور مجوز حضور تماشاگر در مصاف یوونتوس - میلان

به گزارش سافاری رو، مطابق انتظار مجوز حضور تماشاگر در استادیوم محل ملاقات تیم های یوونتوس و میلان در جام حذفی ایتالیا صادر شد که این اتفاق هم جنجال تازه ای به راه انداخته است.

جنجال جدید در فوتبال ایتالیا با صدور مجوز حضور تماشاگر در مصاف یوونتوس - میلان

با ما همراه باشید و با قیمت تور لحظه آخری ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد که شیوع ویروس کرونا در ایتالیا بیشتر از آنچه که تصور می شد فوتبال این کشور را دستخوش حاشیه و آشوب نموده است.

پس از لغو 42 بازی در دسته های پایین تر کالچو و لغو چند ملاقات هفته گذشته سری A، پنج بازی از هفته جاری این رقابت ها از جمله دربی ایتالیا میان تیم های یوونتوس و اینتر که قرار بود امشب (یکشنبه) برگزار گردد، هم لغو و به هفته های انتهای فصل موکول شد. این ماجرا نارضایتی هایی را برای طرفداران اینتر ایجاد نموده است، چون برنامه بازی های تیم محبوب آنها را در دو سه هفته انتهای فصل بسیار سخت و فشرده نموده است. این نارضایتی حتی به جایی رسیده که آنها سازمان لیگ فوتبال ایتالیا را به جانبداری از یوونتوس و کوشش برای حفاظت از منافع این باشگاه متهم نمایند.

ماجرا اما به اینجا ختم نمی گردد. از آنجایی که تیم های شهر میلان در منطقه لمباردی - یکی از مناطق دارای بیشترین شمار افراد مبتلا به کرونا در ایتالیا - واقع شده اند، آنها نه تنها اجازه برگزاری بازی های خانگی را ندارند بلکه اجازه سفر به خانه تیم های دیگر را هم ندارند و این موضوع شامل بازی بعدی یوونتوس مقابل میلان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شده است. همان طور که از پیش هم برآورد هایی در این خصوص شده بود، خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) تأیید کرد که برای بازی تیم های یوونتوس و میلان در استادیوم آلیانتس تورین که قرار است چهارشنبه هفته جاری برگزار گردد، امکان حضور تماشاگر وجود دارد، اما فقط طرفداران محلی. منطقه پیدمون که شهر تورین و تیم یوونتوس در آن قرار گرفته است و مناطق لیگوریا و فریولی از شب گذشته از قرنطینه خارج و ممنوعیت برگزاری رویدادهای عمومی و تعطیلی مدارس به انتها رسید و به این ترتیب طرفداران یوونتوس در شهر تورین و دیگر مناطق مبتلا نشده، می توانند بازی خانگی تیم شان در دور برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا را از نزدیک تماشا نمایند. بازی رفت دو تیم یک - یک مساوی شده بود.

این ماجرا بر نارضایتی ها طرفداران تیم های شهر میلان افزوده است به خصوص در خصوص اینتری ها که مطابق انتظار باید بازی خارج از خانه شان مقابل ناپولی در جام حذفی ایتالیا را بدون حضور طرفداران شان انجام دهند. علاوه بر طرفداران این تیم در شهر میلان که به دلیل قرنطینه امکان سفر به ناپل را ندارد، سایر طرفداران نراتزوری حتی از مناطق امن ایتالیا هم از رفتن به استادیوم سن پائولو برحذر داشته شده اند و این هم به دلیل روابط بسیار متشنج و سوابق درگیری های منجر به مرگ آنها با طرفداران متعصب ناپولی است.

اینتر در صورتی که شکست بازی رفتش مقابل ناپولی در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را جبران کند و به فینال این رقابت ها برسد، برنامه فشرده تری در مقطع انتهای فصل خواهد داشت و این کار نراتزوری را برای کسب اولین قهرمانی اش در سری A از سال 2010 سخت تر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 928

به "جنجال جدید در فوتبال ایتالیا با صدور مجوز حضور تماشاگر در مصاف یوونتوس - میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال جدید در فوتبال ایتالیا با صدور مجوز حضور تماشاگر در مصاف یوونتوس - میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید