خبرنگاران مراجعان با علائم مشکوک به کرونا در خلخال همچنان قابل توجه است

به گزارش سافاری رو، اردبیل - خبرنگاران - سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال گفت: با اینکه شرایط این شهرستان همچنان سفید می باشد اما آمار مراجعان سرپایی با علائم مشکوک به بیماری کرونا به بیمارستان این شهر کماکان قابل توجه است.

خبرنگاران مراجعان با علائم مشکوک به کرونا در خلخال همچنان قابل توجه است

دکتر سجاد رحیمی روز چهارشنبه به خبرنگاران افزود: لازم است که مردم شهرستان خطر ابتلا به این بیماری را همانند روزهای اوج آن جدی گرفته تا از گرفتاری در دام این ویروس کشنده در امان باشند.

وی بیان نمود: از عموم مردم منطقه و گردشگران این شهرستان تقاضا داریم که همچنان همه پروتکل های بهداشتی مربوط به گام دوم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و بیماری منحوس کرونا را جدی بگیرند.

او اظهارداشت: تا کشف واکسن این بیماری، همچنان رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و توصیه های بهداشتی برای همه افراد جامعه ضروری بوده و به مردم شهرستان توصیه می شود درصورت امکان از ماسک استفاده کنند چرا که زنجیره انتقال این بیماری قطع نشده و در کمین افراد مختلف جامعه است.

وی همچنین از فوت یک مسافر ساکن تهران در بیمارستان خلخال خبر داد و گفت: این بیمار کرونایی در بدو ورود به این شهرستان به بیمارستان مراجعه و بستری شده بود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام کرد: تا به امروز 177 هزار و 938 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 81 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا به 8506 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1171

به "خبرنگاران مراجعان با علائم مشکوک به کرونا در خلخال همچنان قابل توجه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراجعان با علائم مشکوک به کرونا در خلخال همچنان قابل توجه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید