شمار جانباختگان کرونا در اسپانیا از چین پیشی گرفت

به گزارش سافاری رو، مقامات اسپانیایی اعلام کردند شمار فوتی ها در این کشور بر اثر ویروس کرونا از چین نیز فراتر رفته و به 3434 نفر رسیده است.

شمار جانباختگان کرونا در اسپانیا از چین پیشی گرفت

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، شبکه تلویزیونی الجزیره خاطرنشان کرد اسپانیا 5552 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت نموده که مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور به 47610 نفر رسیده است.

مقامات اسپانیایی خاطرنشان کردند 738 نفر دیگر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و شمار فوتی ها در این کشور بر اثر این ویروس از چین نیز فراتر رفته و به 3434 نفر رسید.

روز گذشته چهار نفر در چین بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و به این ترتیب تعداد کل قربانیان در چین به 3281 نفر رسید.

آمار کل مبتلایان به کرونا در چین 81218 نفر است که 474 نفر از آن ها از مسافران خارجی هستند.

ویروس جدید کرونا با نام کووید 19 نخستین بار در شهر ووهان چین از استان هوبئی شیوع یافت. چین توانست با اقدامات سریع و به موقع جلوی شیوع گسترده آن را در کشور خود بگیرد. هر چند این ویروس توانست راه خود را به کشورهای دیگر دنیا باز کند و امروز در بیش از 190 کشور دنیا افراد را مبتلا نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 998

به "شمار جانباختگان کرونا در اسپانیا از چین پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار جانباختگان کرونا در اسپانیا از چین پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید