نیکزاد: آقای رئیس جمهور از اینکه در آخر دولت یاد مسکن افتادید بسیار متاثر شدم، گفتم به شما اطلاعات غلط می دهند

به گزارش سافاری رو، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور از اینکه در آخر دولت یاد مسکن افتادید بسیار متاثر شدم؛ از فرصت به جامانده استفاده کنیم، مردم منتظر اقدام دولت و مجلس هستند.

نیکزاد: آقای رئیس جمهور از اینکه در آخر دولت یاد مسکن افتادید بسیار متاثر شدم، گفتم به شما اطلاعات غلط می دهند

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق های زیبا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در صفحه اجتماعی خود در توئیتر اظهار کرد: آقای رئیس جمهور از اینکه در آخر دولت یاد مسکن افتادید بسیار متاثر شدم؛ از فرصت به جامانده استفاده کنیم، امروز مردم منتظر اقدام دولت و مجلس هستند.

متن کامل توئیت وی به توضیح ذیل است: آقای رئیس جمهور از اینکه در آخر دولت یاد #مسکن افتادید بسیار متاثر شدم، کاش به قانون عمل نموده وشورای عالی مسکن رابه صورت مستمر تشکیل می دادید؛ گفتم به شما اطلاعات غلط می دهند اما...

از فرصت به جامانده استفاده کنیم. امروز مردم بسیار بسیار خوبمان منتظر اقدام سریع دولت و مجلس هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1129

به "نیکزاد: آقای رئیس جمهور از اینکه در آخر دولت یاد مسکن افتادید بسیار متاثر شدم، گفتم به شما اطلاعات غلط می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکزاد: آقای رئیس جمهور از اینکه در آخر دولت یاد مسکن افتادید بسیار متاثر شدم، گفتم به شما اطلاعات غلط می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید