همه مشتریان بانک سپه یارانه معیشتی گرفتند

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، واریز یارانه معیشتی این ماه با حواشی همراه بود و بعضی از یارانه بگیران نتوانستند همان ساعت 24 روز پنجشنبه 10 تیر یارانه خود را دریافت نمایند.

همه مشتریان بانک سپه یارانه معیشتی گرفتند

کسانی که یارانه این ماه برایشان واریز نشده بود از مشتریان بانک سپه بودند. پیگیری های روز گذشته خبرنگاران از این بانک حاکی از این بود که در فایل واریزی مسئله ای ایجاد شده و یارانه مشتریانش را در روز شنبه 12 تیر واریز می نماید.

در این خصوص غلامرضا اسکندری، رئیس روابط عمومی بانک سپه می گوید: یارانه معیشتی همه سرپرستان خانواری که مشتری بانک سپه هستند دیروز واریز شده، یعنی چهارمین یارانه معیشتی سال جاری مطابق فایل یارانه بگیران طبق روال به حساب سرپستان واریز شده است.

او در تبادل نظر با خبرنگاران اسم می نماید: با توجه به اعلام اداره کل خزانه داری و نظام پرداخت مطابق دستورالعمل های مربوط به واریز یارانه، می بایست زمانی انجام گردد که پس از ساعت 24 روز 10 تیر قابل برداشت باشد، این کار علی رغم بروز یک مشکل کوچک در فایل مربوطه در همان روز پس از پیگیری و مرتفع شدن واریز شد.

اسکندری در واکنش به پیگیری های خبرنگاران درباره عدم واریز یارانه مشتریان بانک سپه می گوید: عمده واریزی های یارانه معیشتی تیر به وسیله بانک سپه اجرا شده بود اما بعضی از خانوارها یارانه خود را دریافت نکرده بودند که در روز آدینه رفع شد، در واقع اختلالی که در فایل واریزی ایجاد شده بود رفع و یارانه گروه های به جای مانده هم واریز شد.

برخلاف این که اپراتورهای 1557 بانک سپه گفته بودند که مابقی واریزی ها در روز شنبه 12 تیر انجام می گردد اما رئیس روابط عمومی این بانک مدعی است که هیچگونه واریزی برای امروز باقی نمانده بود.

او معتقد است که این دست اختلالات در بانک های دیگر و موارد دیگری هم بوده که معمولا در همان روز رفع شده است. بنابراین مشکل واریز یارانه در همان ساعات ابتدایی برای عمده مشتریان حل شده بود و برای اندکی از سرپرستان خانوار هم تا خاتمه روز گذشته رفع شد.

برای اطلاع از پیگیری های خبرنگاران برای این موضوع روی لینک چرا یارانه معیشتی بانک سپه واریز نشد؟ / زمان واریز کی است؟ کلیک کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1861

به "همه مشتریان بانک سپه یارانه معیشتی گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه مشتریان بانک سپه یارانه معیشتی گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید