واکنش فراکسیون حزب الله به مزاحمت جنگنده های آمریکایی

به گزارش سافاری رو، عضو فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان ایجاد مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمای ایرانی را مصداق قلدربازی و تروریسم دانست.

واکنش فراکسیون حزب الله به مزاحمت جنگنده های آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، واکنش های مختلف به ایجاد مزاحمت دو جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران در حریم هوایی سوریه (در پنجشنبه گذشته) همچنان ادامه دارد.

ابراهیم الموسوی نماینده مجلس لبنان از فراکسیون حزب الله (الوفاء للمقاومه) این اقدام را مصداق قلدربازی و تروریسم دانست و اضافه نمود: (این اقدام) نزدیک بود که به فاجعه انسانی وحشتناک تبدیل شود.

وی در ادامه در توییتر خود نوشت: جامعه بین الملل و کلیه طرف های مربوطه از دولت ها، سازمان ها و ارگان ها در برابر امتحان موضع گیری قرار دارند؛ این تجاوز را محکوم و واشنگتن را مجازات می کند و کرامت و حقوق انسان را حفظ می کند !

جنبش حزب الله لبنان هم دیروز (جمعه) اقدام خصمانه و تروریستی ایجاد خطر جنگنده های آمریکا برای یک هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه را محکوم کرد و گفت: آنچه رخ داد اقدامی تروریستی و شدیدا خطرناک بود که می توانست عواقبی غیر قابل پیش بینی برای همه منطقه به همراه داشته باشد (جزئیات بیشتر).

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1249

به "واکنش فراکسیون حزب الله به مزاحمت جنگنده های آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فراکسیون حزب الله به مزاحمت جنگنده های آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید