وزیر کشور آلمان: افراطی گری خطری بزرگ برای جامعه ما است

به گزارش سافاری رو، وزیر کشور آلمان درباره خطرات راست افراطی روزافزون در جامعه آلمان هشدار داده و همچنین از تقویت حضور نظامی پلیس در مرزها برای مقابله با هجوم پناهندگان اطلاع داد.

وزیر کشور آلمان: افراطی گری خطری بزرگ برای جامعه ما است

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی استاندارد، هورست زیهوفر، وزیر کشور آلمان راست افراطی را خطری بزرگ برای جامعه آلمان ارزیابی نموده و از تقویت حضور نیروهای پلیس در مرزهای آلمان اطلاع داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که نمی خواهد روند تسلیح روزافزون نیروهای راست افراطی در جامعه آلمان را به سادگی تحمل کند.

وی خاطرنشان کرد که برای مقابله با این مسئله می خواهد سازمان های امنیتی کشورش را از نظر ساختاری و پرسنلی تقویت کند. وی شمار روز افزون تسلیحات کشف شده در گروه های راست افراطی را مسئله ای نگران نماینده ارزیابی کرد.

آمارهایی که اخیرا منتشر شده است نشان می دهد که میزان دسترسی نیروهای راست افراطی به تسلیحات و جرائم خشونت بار توسط آن ها در این کشور افزایش پیدا نموده است.

زیهوفر همچنین در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد که می خواهد حضور نیروهای پلیس در همه مرزهای آلمان را تقویت کند.

وی هدف از این اقدام را جلوگیری از مهاجرت های غیر قانونی و مبارزه با جرائم قاچاق انسان خاطرنشان کرد. زیهوفر همچنین در روز چهارشنبه خاطرنشان کرد که کنترل های مرزی با اتریش را که موعد آن اواسط ماه نوامبر به انتها می رسد برای شش ما دیگر تمدید می نماید. وی خاطرنشان کرد که هنوز پیش شرط ها برای برطرف این نظارت ها ایجاد نشده است.

این تصمیم دولت آلمان به اطلاع اتریش هم رسیده است. در روز دوشنبه قرار است وزرای کشور اتریش و آلمان در وین درباره همکاری های بیشتر برای مقابله با هجوم پناهندگان با هم بحث و گفتگو نمایند.

در واقع در منطقه شنگن که حدود 26 کشور اروپایی به آن تعلق دارند نباید هیچ گونه کنترل و نظارت مرزی بین کشورها وجود داشته باشد. اما در سال های گذشته بسیاری کشورهای اروپایی به بهانه هجوم پناهندگان از یک قاعده استثناء استفاده نموده و کنترل های مرزی را در پیش گرفتند. آلمان هم از پاییز سال 2015 کنترل های مرزی با اتریش را در پیش گفته و همچنان آن را تمدید نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 464

به "وزیر کشور آلمان: افراطی گری خطری بزرگ برای جامعه ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور آلمان: افراطی گری خطری بزرگ برای جامعه ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید