ولنگاری در فضای مجازی ممنوع ، دستگیری در انتظار خاطیان

به گزارش سافاری رو، فرمانده انتظامی تهران از احضار و برخورد قاطع و قانونی پلیس با افرادی که در فضای مجازی شئونات اسلامی را رعایت نمی نمایند، اطلاع داد.

ولنگاری در فضای مجازی ممنوع ، دستگیری در انتظار خاطیان

به گزارش خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در مصاحبه با فارس در مورد نظارت پلیس بر فضای مجازی و برخورد با افرادی که در این فضا با بی مبالاتی و ولنگاری رفتار می نمایند، گفت: همه افراد اعم از زن و مرد باید بدانند که چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باید شئونات را رعایت نمایند؛ اگرچه رعایت شئونات، زن و مرد ندارد اما بعضا شاهدیم که برخی از آقایان رعایت نمی نمایند.

فرمانده انتظامی پایتخت توضیح داد: در حال حاضر فضای مجازی به فضایی عمومی تبدیل شده و به گونه ای است که منظر عمومی لحاظ می گردد؛ بنابراین رعایت شئونات در فضای مجازی از الزامات و واجبات است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس به سبب مأموریت ذاتی و قانونی که برعهده دارد تا به امروز با ده ها نفر از افرادی که شئونات را رعایت نمی کردند، برخورد نموده است؛ در این بین افراد مشهور، معروف و مطرح هم وجود داشتند که بنا بر تخلفی که در فضای مجازی داشتند، پلیس آنها را احضار نموده و برابر قانون و مقررات با آنها برخورد داشته است.

وی اضافه کرد: ضمناً سایت ها و شبکه هایی نیز وجود داشتند که با توجه به تخلف و عدم رعایت شئونات، مدیرانِ شان به پلیس فتا و امنیت احضار شده و برخورد قانونی نیز با آنها صورت گرفته است.

این مقام ارشد پلیس تهران تأکید کرد: پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان ـ چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی ـ برخورد نموده و اجازه نمی دهد عده ای محدود، امنیت و آسایش و آرامش روحی و روانی مردم را مختل نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1303

به "ولنگاری در فضای مجازی ممنوع ، دستگیری در انتظار خاطیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولنگاری در فضای مجازی ممنوع ، دستگیری در انتظار خاطیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید