پروژه های سینمایی ویتالی بولگارو

به گزارش سافاری رو، ویتالی بولگارو (Vitaly Bulgarov) یک طراح پیروز در زمینه پروژه های سینمایی است. او خالق پروژه های سینمایی ققنوس سیاه است.

پروژه های سینمایی ویتالی بولگارو

ویتالی بولگارو ( Vitaly Bulgarov) در یک شهر کوچک واقع در اروپایشرقی به نام مولدووا به جهان آمد؛ اما در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کند. او برایشرکت بلیزارد در یک تیممشغول بهکار بر روی پروژه های سینمایی است. اما او دستاوردهای شخصی خاصی نیز برای خود درخارج از شرکت دارد. نام پروژه خارج از شرکت وی ققنوس سیاه است. او همراه با یکعکاس به نام ماریا اسکوت نیکوا تصمیم به ایجاد ده طرح مختلف ظرف مدت ده روز رادارد. پس از آن می خواهد آن ها را به صورت 3 D نیز ایجاد کند. او بیوقفه کار نموده و نتایج فوق العاده ای را پدید می آورد.

ویتالی بولگارو طراح ماشین های خاص برای پروژه های سینمایی

ویتالی یک طراح، مدل سازی حرفه ای 3 D و خالق پروژه ققنوس سیاهاست. در طول دهه های گذشته ویتالی در بسکمک از پروژه های شناخته شده درجهان از جمله بازی های رایانه ای، فیلم و طراحی محصول کار نموده است. از جمله آن هاسینماتیک استارکرافت 2، دیابلو 3، روبوکاپ 2014 و ترانسفورماتور آینده 4 را می تواننام برد.او در شرکت بلیزارد به کار مشغول بوده و در حال حاضر برای شرکت های پزشکی مهارت های طراحی خود را بکار گرفته است. او باتولید و طراحی ماشین های جالب روش های جراحی را دگرگون نموده است. در واقع بااستفاده از یک رویکرد رباتیک کمک به انجام عملیات و روش های جراحی نموده است. درزمینه طراحی محصول او همچنین با شرکت الکی ( Oakley) و اینتل ( Intel)نیز همکاری داشته است.

زندگی ویتالی

به عنوان یک کودک او از بچگی عاشق کشتی های فضایی، بازی های دسته جمعیو حکاکی های تخیلی بر روی اسلحه های چوبی بوده است. ویتالی می گوید من عاشق تماشای هر چیز علمی-تخیلی در تلویزیون و بازی هایویدئویی با برادر بزرگترم بودم. من بسیار سپاسگزار او هستم، چرا که او الهام بخش منبرای مدل سازی 3 D بود. من پس زمینه هنرینداشتم و به مدرسه هنر نرفته بودم. رفته رفته متوجه شدم که مهارت های بنیادین هنرضروری است به طوری که من شروع به تمرین رسم خط به شیوه ای که در مدارس تدریس می شدکردم و هر کتاب هنری که در این زمینه بود را سعی می کردم دریافت کنم.

ابتدا ایده کار از طریق اینترنت برای من به وجود آمد. در آن زمان بودکه من متوجه شدم اگر هر کسی که کاری را انجام می دهد برای رسیدن به هدفش اندازهکافی سخت کار کند و همه انرژی و شور و شوق خود را روی آن کار بگذارد و باور داشتهباشد که به آن کار علاقه دارد در آن پیروز می شود.

پس از دو سال در دانشگاه، من تصمیم به رها کردن تحصیل گرفتم و به مسکورفتم تا به یک طراح مدل 3 D تبدیل شوم. در طول این سال هامن در روسیه وقتم را صرف کار بر روی پروژه بازی MMO و شب هم تحصیل در رشتهطراحی می کردم و یا برای شرکت های بازی های ویدئویی فعالیت می کردم. در نهایت منخوش شانس بودم که به تیم سینماتیک شگفت انگیز بلیزارد پیوستم و این عاملی برای رفتنمن به ایالات متحده بود. من بیش از پنج سال از زندگی ام را در کالیفرنیا گذراندم وبا مردم فوق العاده ای در پروژه های واقعا هیجان انگیز آشنا شدم. من در حال حاضردر خودآموز جراحی کار می کنم جایی که من همچنان در مورد طراحی در جهانی واقعیچیزهایی یاد می گیرم و همچنان تصمیم دارم که انجام هنرم رو ادامه دهم. در کل طراحیماشین و پروژه های سینمایی برای من نوعی سرگرمی شخصی محسوب می شود.

تصاویری از پروژه شخصی ویتالی به نام ققنوس سیاه:

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1002

به "پروژه های سینمایی ویتالی بولگارو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های سینمایی ویتالی بولگارو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید