پسر افسر اطلاعاتی سابق سعودی: آخرین تهدید علیه پدرم 2 هفته پیش بود

به گزارش سافاری رو، فرزند سعد الجبری، افسر اطلاعاتی سابق وزارت کشور عربستان از جزئیات جدیدی در مورد پرونده تعقیب پدرش اطلاع داد.

پسر افسر اطلاعاتی سابق سعودی: آخرین تهدید علیه پدرم 2 هفته پیش بود

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، خالد الجبری، فرزند سعد الجبری افسر اطلاعاتی سابق وزارت کشور عربستان در گفت وگوی ویژه خود با شبکه تلویزیونی سی ان ان اظهار داشت که پدرش علیه محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور شکایت نموده است.

وی اضافه نمود، خانواده اش با یک کمپین تروریستی غیرقانونی فرامرزی رو به رو هستند. خواهر و برادرش (عمر و ساره) همیشه در عربستان گروگانند.

الجبری گفت: من و پدرم نیز دو هفته پیش در معرض تهدیدات مشابه قرار داشتیم و سرویس های اطلاعاتی کانادا و آمریکا نیز از این موضوع اطلاع دارند. نهایتا ما را به کوشش به مواخذه و عدالت ازطریق ارائه دعوی به دادگاه فدرال آمریکا واداشتند. امیدواریم به ما در پرونده کنونی در انتها این عذاب یاری نمایند.

وی در ادامه اضافه نمود: طی سه سال گذشته ما تمامی راه های دیپلماتیک آرام و راه های مصالحه ممکن را به کار گرفته ایم اما تمامی این راه ها بی فایده بوده اند امیدواریم عمر و ساره آزاد شده، همگی دور هم جمع شویم و از پدرم محافظت نمایند و کابوس خانواده ام انتها یابد.

خالد الجبری درباره شکایت نامه پدرش اظهار کرد: ما عربستان را دوست داریم، ما برنامه ای نداریم و امیدواریم طرف دیگر بر سر میز مذاکرات بیاید. برای دفاع از ادعاهایشان بیایند و هیچ دلیلی برای ربودن افراد یا اعزام تیم های ترور نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1270

به "پسر افسر اطلاعاتی سابق سعودی: آخرین تهدید علیه پدرم 2 هفته پیش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر افسر اطلاعاتی سابق سعودی: آخرین تهدید علیه پدرم 2 هفته پیش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید