کرونا، چین 3 فوتی و 30 مبتلای جدید گزارش کرد

به گزارش سافاری رو، کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا در چین ادامه دارد و مسئولان درمانی این کشور از ثبت 3 مورد فوتی بر اثر این بیماری خبر می دهند.

کرونا، چین 3 فوتی و 30 مبتلای جدید گزارش کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیسیون بهداشت ملی چین بامداد یکشنبه اعلام نمود که طی بیست وچهار ساعت گذشته 30 نفر دیگر به ویروس کووید19 مبتلا شده اند.

به نوشته خبرگزاری سی.جی.تی.اِن، بر اساس آمار اعلامی جدید، طی یک روز گذشته 3 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چین جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به 81669 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 3329 نفر رسید. از تعداد کل مبتلایان چینی، نزدیک به 77 هزار نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا کمتر از 1500 مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.

مقامات چین که پیشتر از کاهش سریع فرایند ابتلا به ویروس کرونا در ماه جاری (مارس) ابراز امیدواری نموده بودند، اکنون نگران ورود افراد مبتلا به این ویروس از کشورهای خارجی هستند زیرا کسب وکارهای بیشتری در حال از سرگیری فعالیت خود در این کشور هستند.

پیشتر نیز منابع بیمارستانی گزارش داده بودند که تمام استان های این کشور به جز هوبی از اواخر ماه فوریه پیروز شدند ابتلای جدید به کروناویروس را متوقف نمایند و در استان هوبه نیز احتمالا تا انتها ماه مارس تعداد مبتلایان جدید به صفر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1023

به "کرونا، چین 3 فوتی و 30 مبتلای جدید گزارش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، چین 3 فوتی و 30 مبتلای جدید گزارش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید