گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، الهه احمدی:استارت خوبی نداشتم، صادقیان یکی از نابغه های تیراندازی است

به گزارش سافاری رو، الهه احمدی بانوی ملی پوش تیراندازی ایران مشکل خود را در فینال تفنگ بادی 10 متر نداشتن آغاز خوب دانست و اظهار امیدواری کرد که در تفنگ سه وضعیت با آمادگی بیشتر و بهتر ظاهر گردد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، الهه احمدی:استارت خوبی نداشتم، صادقیان یکی از نابغه های تیراندازی است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، الهه احمدی پس از فینال تفنگ بادی 10 متر و کسب عنوان هفتم گفت: فشار زیاد بود، رقیبان جدی و سرسختی هم داشتیم. رکوردها در دور مقدماتی فوق العاده بود. خدا را شکر هم من و هم آرمینا صادقیان توانستیم جزو 8 نفر باشیم ولی در فینال آنها شانس بالاتری از ما داشتند، چون در مسابقات جهانی گذشته سه نفر اول جزو فینالیست ها بودند و در واقع فینال را تمرین نموده بودند.

وی اضافه نمود: مشکل من این بود که استارت بدی داشتم و علتش آن نیز این بود که مدت ها در فینال بادی تیراندازی ننموده بودم. در فینال بادی اگر یک تیر را خراب کنی جای جبران خیلی کم است.

بانوی ملی پوش تیراندازی افزود: کوشش خودم را کردم اما نشد امیدوارم در سه وضعیت باز هم خدا کمکم کند. آمادگی ام برای سه وضعیت خوب است، امیدوارم آنجا هم پیروز بشوم.

احمدی درباره آرمینا صادقیان گفت: آرمینا یکی از پدیده های ایران در تیراندازی و یک نابغه است. او الان 16سالش است و خیلی بازی های المپیک آسیایی برای دریافت مدال پیش رو دارد. خیلی نزدیک مدال بود اما فشار و استرس زیادی داشت. با این که استارت عالی داشت ولی با چند دهم نتوانست جزو نفرات مدال بگیر باشد. شاید دلیلش کمبود تجربه بود که قطعا با مسابقاتی که حضور پیدا می نماید تجربه اش هم بالا می رود و در آینده نزدیک یکی از قدرت های بزرگ تیراندازی می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 618

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، الهه احمدی:استارت خوبی نداشتم، صادقیان یکی از نابغه های تیراندازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، الهه احمدی:استارت خوبی نداشتم، صادقیان یکی از نابغه های تیراندازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید