گزارش رویترز از اختلاف سبک کمپین انتخاباتی ترامپ و بایدن

به گزارش سافاری رو، یک خبرگزاری غربی در گزارشی به بررسی اختلافات عمیق بین سبک کمپین های انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن پرداخته است.

گزارش رویترز از اختلاف سبک کمپین انتخاباتی ترامپ و بایدن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که بیشتر از یک سال زمان به انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی آمریکا باقی مانده است، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز دموکراتها، با سبک و روش های مختلفی کمپین انتخاباتی خود را آغاز کرده اند و هر یک قصد دارند دیگری را با توسل به ابزارهای مختلف از میدان رقابت بیرون کنند.

ترامپ و بایدن هر دو روز سه شنبه در ایالت آیوا بودند تا برنامه های انتخاباتی خود را دنبال کنند.

بایدن در اظهاراتی به شوخی گفت که ما اصلا این طور برنامه ریزی نکرده بودیم که هر دو در یک روز در این ایالت باشیم.

گرچه بایدن و ترامپ تنها 4 سال اختلاف سنی دارند ولی سبک و روش های سیاسی آنها کاملا با یکدیگر متفاوت است.

ترامپ 72 ساله همانند گذشته سعی کرد تا یک سری توهین ها را علیه بایدن مطرح کند و وی را آماج اظهارات تمسخرآمیزش قرار دهد. وی بار دیگر بایدن را یک بازنده ارزیابی کرده است.

ولی بایدن 76 ساله در مقابل سعی کرد تا یک روش خویشتندارانه را اتخاذ کند و بر اقدامات ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا تمرکز کند. بایدن در اظهاراتی ترامپ را یک تهدید جدی علیه ارزش های آمریکا توصیف کرده است.

اظهارات روز گذشته نشان می دهد که ترامپ یک چالش بزرگ برای بایدن به شمار می رود. بخش زیادی از سخنرانی های بایدن در ایالت آیوا متمرکز بر ابعاد مختلف ارزش های ملی آمریکا بود.

وی در این باره گفت: ما باید در روش تعامل با یکدیگر، متمدنانه تر رفتار کنیم. سیستم با شکست روبرو نشده است. این سیاست است که ورشکست شده است.

بایدن غالبا دوره نخست ریاست جمهوری ترامپ را یک انحراف بزرگ توصیف کرده و هشدار داده است که دوره دوم ریاست جمهوری وی می تواند ما را به عنوان یک ملت، اساسا تغییر دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 300

به "گزارش رویترز از اختلاف سبک کمپین انتخاباتی ترامپ و بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش رویترز از اختلاف سبک کمپین انتخاباتی ترامپ و بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید