یونان درخواست تمدید کوتاه مدت یاری های اقتصادی را عنوان نمود

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: یونان از بستکاران بین المللی درخواست نموده که برنامه کمکهای اقتصادی خود را برای یک دوره زمانی کوتاه مدت تمدید نمایند.

یونان درخواست تمدید کوتاه مدت یاری های اقتصادی را عنوان نمود

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز، یونان از بستکاران بین المللی درخواست نموده که برنامه یاریهای اقتصادی خود را برای یک دوره زمانی کوتاه مدت تمدید نمایند. آتن همچنین خواهان یاری اقتصادی دو ساله به همراه تجدید ساختار بدهی ها شده است.

وزیر دارایی یونان روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: ما عوامگرا نیستیم اما کوشش می کنیم بواسطه مردم تصمیم درستی بگیریم.

گروه یورو برای بحث درباره آخرین پیشنهادهای یونان برای توافق با بستانکاران بین المللی ویدئو کنفرانسی اضطرای میان اعضایش برگزار می نماید.

مارگاریتیس شیناس، سخنگوی کمیسیون اروپا گفت: این موضوع به ما ارتباطی ندارد. این گروه یورو است که باید این پیشنهادها را آنالیز کند و ببیند آیا نکته جدیدی در آنها دیده می گردد یا خیر.

از سوی دیگر حدود 80 نفر در فرانکفورت آلمان در روبروی دفتر بانک مرکزی اروپا تجمع کردند تا همبستگی خود را با یونان نشان دهند. پیغام این معترضان به مردم یونان این است که در همه پرسی روز یکشنبه گزینه نه را انتخاب نمایند که به معنای خروج یونان از منطقه پولی یوروست.

یونان تا نیمه شب سه شنبه برای بازپرداخت یکی از اقساط یک میلیارد و 500 میلیون یورویی خود به صندوق بین المللی پول فرصت دارد. وزیر دارایی یونان روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که یونان نمی تواند بدهی خود به صندوق بین المللی پول را در زمان مقرر بپردازد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1016

به "یونان درخواست تمدید کوتاه مدت یاری های اقتصادی را عنوان نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان درخواست تمدید کوتاه مدت یاری های اقتصادی را عنوان نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید