اینجا خبری از مشتری کیف و کفش نیست

به گزارش سافاری رو، رئیس اتحادیه کیف و کفش در بجنورد گفت: هم اکنون بازار خرید نوروزی کیف و کفش در بجنورد بی رونق است و خبری از مشتری نیست.

اینجا خبری از مشتری کیف و کفش نیست

گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه متأسفانه قیمت کیف و کفش در حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است، ادامه داد: هم اکنون قیمت کیف و کفش چرمی خوب از 150 تا 200 هزار تومان، کفش چرمی معمولی 100 تا 150 هزار تومان و قیمت کفش های پلاستیکی و … نیز از 50 تا 100 هزار تومان است.

گودرزی اظهار کرد: راه اندازی نمایشگاه خود یکی از عواملی است که سبب می گردد تا بازار کیف و کفش در این شهر دیرتر از سردی خارج گردد.

وی توضیح داد: یکی از مشکلاتی که در زمینه نمایشگاه با آن روبرو هستیم آن است که در وهله نخست نمایشگاه ها به صورت تخصصی برگزار نمی گردد و از سوی دیگر برگزاری نمایشگاه سبب می گردد، مردم برای خرید تا زمان راه اندازی نمایشگاه و بازدید از آن دست نگه دارند.

رئیس اتحادیه کیف و کفش در بجنورد تاکید نمود: راه اندازی نمایشگاه تخصصی در بجنورد همچون نمایشگاه کیف و کفش، نمایشگاه پوشاک، مواد غذایی و … یکی از ضروریات این شهر است چراکه با راه اندازی نمایشگاه های تخصصی تمام اعضای یک صنف می توانند در نمایشگاه حضور یابند و از سوی دیگر قیمت ها نیز متعادل خواهد شد.

وی شرح داد: در نمایشگاه هایی که تمامی اصناف در آن حضور پیدا می نمایند امکان حضور تمامی اعضا یک صنف در آن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 224

به "اینجا خبری از مشتری کیف و کفش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا خبری از مشتری کیف و کفش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید