تیزر من سیاه پوستم رونمایی شد، انتها تلخ یک رویای آمریکایی

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، تیزر فیلم سینمایی من سیاه پوستم تازه ترین فیلم رفیع پیتز که هم اکنون در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است، برای نخستین بار رونمایی شد. این فیلم محصول سه کشور آلمان، فرانسه و مکزیک با موضوع خُلف وعده دولت آمریکا مبنی بر ارائه کارت سبز به سربازان آمریکایی است.

تیزر من سیاه پوستم رونمایی شد، انتها تلخ یک رویای آمریکایی

فیلم سینمایی من سیاه پوستم داستان نرو جوانی هفده ساله است. او مانند بسیاری از جوانان مکزیکی شنیده است که قانونی برای اخذ کارت سبز وجود دارد که طبق آن چنانچه به ارتش امریکا بپیوندد و خدمت کند، روزی به شکل قانونی شهروند امریکا خواهد شد. برادرش سال ها است غیرقانونی در آمریکا کار می نماید و پدرش هنگام خدمت به آمریکا کشته شده و در قبرستان مخصوص کشته شدگان پناهنده بدون سنگ قبر و بی نام به خاک سپرده شده است.

بالاخره درشب سال نو هنگامی که نگهبانان مشغول عید دیدنی هستند موفق می گردد از دیوار عبور کند. به ارتش امریکا می پیوندد و در یک مملکت بی نام و نشان می جنگد؛ گردان او مورد حمله شدید دشمن قرار می گیرد و او یکه و تنها آواره بیابان ها می گردد. روزی با خوشحالی نفربر آمریکایی را می بیند و گمان می نماید نجات یافته اما از آنجا که مانند بسیاری دیگر شماره کارت ملی ندارد با اینکه نام گردان و افسر فرمانده را می دانند در بیابان رها می گردد و کارت ملی به او تعلق نمی گیرد.

علاوه بر رفیع پیتز به عنوان کارگردان، کریستوس کاراماتیس فیلمبردار، دانیال لابارت تدوین، ملک جهان خزاعی مدیرهنری، رازوان رادولسکو و رفیع پیتز فیلمنامه نویس و تاناسیس کاراتانوس، ریتا داگر ونیکولاس سیرلیس مکزیک تهیه کنندگان در فراوری این فیلم همکاری داشته اند.

رفیع پیتز از پدری انگلیسی و مادری ایرانی سال 1345 در مشهد به جهان آمده است. از مدرسه پالی تکنیک سنترال لندن ورشته سینما، عکاسی و فلسفه فارق اتحصیل است. اولین فیلم کوتاه مربوط به خاتمه نامه او با نام در غربت بود که در جشنواره فیلم لندن به نمایش در آمد. فیلم نیمه بلند سیلندر را کارگردانی کرد که جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم سانفرانسیسکو را از آن خود نموده است.

همچنین فیلم بلند فصل پنجم در ایران اولین محصول مشترک ایران و فرانسه بود که به جشنواره فیلم ونیز رفت و پس از آن فیلم زمستان است را ساخت که نامزد خرس طلا در برلین و برنده بسیار جوایز بین المللی در اروپا و آمریکا شد. فیلم های ایبل فرار گناهکار نیست را کارگردانی کرد. همچنین فیلم شکارچی محصول مشترک آلمان و فرانسه و ایران بود که این فیلم نیز نامزد خرس طلا و برنده جایزه اول جشنواره های اروپا شد. آخرین ساخته او من سیاه پوستم محصول مشترک آلمان ،فرانسه و مکزیک است که نامزد خرس طلا در برلین سال 2016 و برنده بهترین فیلم از جشنواره بخارست در سال 2016 بهترین فیلم جشنواره بلگراد سال 2017 شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 195

به "تیزر من سیاه پوستم رونمایی شد، انتها تلخ یک رویای آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزر من سیاه پوستم رونمایی شد، انتها تلخ یک رویای آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید