سرجیو: مقابل سپاهان 6 موقعیت گل داشتیم، نگران بودم بازیکنانم با اُفت روبرو شوند

به گزارش سافاری رو، پائولو سرجیو، سرمربی نفت آبادان مدعی شد تیمش در دیدار مقابل سپاهان اصفهان شش موقعیت گل داشته است.

سرجیو: مقابل سپاهان 6 موقعیت گل داشتیم، نگران بودم بازیکنانم با اُفت روبرو شوند

به گزارش خبرنگاران از آبادان، پائولو سرجیو در خاتمه دیدار تیمش با سپاهان اصفهان که به تساوی بدون گل انجامید، گفت: بازی بسیار سختی بود و مقابل تیم قدرتمند سپاهان شش فرصت گل داشتیم. امروز واقعاً یک تیم بودیم و به بازیکنانم به خاطر این عملکرد خوب تبریک می گویم. آنها در کنار کوشش زیاد کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشتند. مقابل چنین تیم قدری شما باید برای هر ثانیه مسابقه برنامه داشت و بار دیگر به شاگردانم خسته نباشید می گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از بازیکنان دیگری در خط حمله استفاده نکرد، افزود: بازیکنانی که من به میدان فرستادم از نظر شما توانایی گل زدن نداشتند؟ من نباید به شما جواب بدهم، اما دیدید بعد از تعویض هایی که داشتیم، شانس های خوب گلزنی به وجود آمد و به این خاطر با نظر شما موافق نیستم. از نظر من بالوتلی امروز عملکرد خوبی داشت. او بازی خیلی خوبی را انجام داد و برای یادآوری باید بگویم میلاد جهانی شش هفته مصدوم بود و تازه به جمع بازیکنان اضافه شده است. اساساً تعویضی که ما انجام می دهیم برای تقویت تیم است. ما می دانستیم که کیفیت فنی سپاهان چقدر است به این خاطر فردین عابدینی را افزودیم و او هم موقعیت خوب گلزنی داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تعجب برانگیز است که شما در واکنش به شش موقعیت گلی که مقابل سپاهان انجام دادیم در مقابل دو موقعیت گلی که به این تیم دادیم این واکنش را از خود نشان می دهید و این شائبه برانگیز است. شما از بالوتلی انتقاد می کنید که امروز روی کوشش خودش موقعیت گل به دست آورد. موقعیت گل به راحتی به دست نمی آید و قطعاً اگر او ضربات آخرش گل می شد شرایط خیلی بهتر می شد. ما چهار روز دیگر باید با پدیده بازی کنیم که این قرعه سختی است. نفراتی که امروز بازی نکردند فردا با ما تمرین خواهند کرد و بقیه به استخر و سونا خواهند رفت.

سرجیو همچنین خاطر نشان کرد: با برنامه ارائه شده باید بازی و در ادامه ریکاوری داشته باشیم و خیلی وقت تمرین نداریم. باید به شما بگویم حریفان ما اردوی آماده سازی خود را در ترکیه برگزار کردند و بازی های تدارکاتی خوب، اما ما فقط توانستیم دو بازی محبت آمیز داشته باشیم. از این نظر نگران بودم که شاگردانم با اُفت بدنی روبرو شوند، اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

وی در خاتمه توضیح داد: لازم می دانم در خاتمه از طرفداران آبادانی به خاطر حمایت خوب شان تشکر کنم. ما اگر همه پشت هم باشیم کارها در ادامه راحت تر پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 212

به "سرجیو: مقابل سپاهان 6 موقعیت گل داشتیم، نگران بودم بازیکنانم با اُفت روبرو شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرجیو: مقابل سپاهان 6 موقعیت گل داشتیم، نگران بودم بازیکنانم با اُفت روبرو شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید