مهاجم مازاد استقلال لژیونر شد ، قربانی در اسپارتاگ

به گزارش سافاری رو، هنوز مصاحبه امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در تاریخ 3 مردادماه را فراموش ننموده ایم که گفته بود: آقای شفر از ما درخواست نموده است که قرارداد قربانی را تمدید کنیم و ما همین کار را انجام می دهیم.

مهاجم مازاد استقلال لژیونر شد ، قربانی در اسپارتاگ

به گزارش خبرنگاران ، علی قربانی به تیم اسپارتاک اسلواکی پیوست. همان بازیکنی که باشگاه استقلال به عجیب ترین شکل ممکن قراردادش را تمدید نکرد و پیراهن شماره نه اش را بر تن الحاجی گرو پوشاند.

علی قربانی و داستان جدایی اش از استقلال، یکی از عجیب ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بود. در شرایطی که هم خودش برای تمدید قرارداد منتظر تماس باشگاه بود و هم شفر به این بازیکن اعتقاد داشت اما در نهایت هیچکس از سوی باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با او تماس نگرفت تا بالاخره جذب گرو، آب پاکی را روی دست قربانی بریزد.

هنوز مصاحبه امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در تاریخ 3 مردادماه را فراموش ننموده ایم که به رسانه ها گفته بود: آقای شفر از ما درخواست نموده است که قرارداد قربانی را تمدید کنیم و ما همین کار را انجام می دهیم. فتحی حتی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرارداد قربانی با استقلال تمدید می گردد، تأکید داشت: مشکل خاصی وجود ندارد و انشاالله تا هفته آینده قرارداد این بازیکن تمدید می گردد.

هفته بعد هم آمد و استقلال خود را به بی خیالی زد. در معدود خبرهایی هم که از باشگاه به بیرون درز کرد، نارضایتی طرفداران از علی قربانی، بهانه ای بود که برای مذاکره نکردن با او مطرح می شد.

حالا که استقلال از کمبود مهاجم و ضعف خط حمله رنج می برد و به طور جدی در این زمینه دچار مشکل گردیده است، خبر پیوستن قربانی به تیم اسپارتاک اسلواکی، می تواند مثل پتکی بر سر استقلالی ها فرود بیاید.

قربانی جدا از برخی قضاوت های سلیقه ای عملکرد خوبی در استقلال داشته و حالا لیگ اسلواکی و پیوستن او به جمع لژیونرهای شاغل در اروپا به وضوح گویای کیفیت فوتبال این بازیکن است.

پیغام بزرگ تری که این انتقال و قرارداد قربانی با اسپارتاک می تواند برای استقلالی ها داشته باشد، شاهدی است بر عملکرد ضعیف این باشگاه در نقل و انتقالات. در شرایطی که خیلی ها ضعف های نقل و انتقالاتی را به پای مدیران قبلی می نویسند اما تمدید نکردن قرارداد با قربانی در زمان حضور فتحی و مدیریت جدید انجام گردیده است و این خود گویای آن است که حتی فتحی هم در عمل به خواسته های شفر برای حفظ بازیکنان مورد احتیاج، عملکرد خوبی نداشته و باشگاه استقلال باید این ضعف را بپذیرد. ضعفی که بسیاری از مسائل امروز تیم، نشأت گرفته از همان است.

390 - 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 32

به "مهاجم مازاد استقلال لژیونر شد ، قربانی در اسپارتاگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم مازاد استقلال لژیونر شد ، قربانی در اسپارتاگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید