پرسپولیسی ها مقابل نفت استراحت نمی نمایند، جو خوب بازی در آبادان

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اضافه نمود: هوا قدری گرم است اما اشکالی ندارد، فردا یک پیش بازی مهم قبل از بازی الدوحه برای ما محسوب می گردد.

پرسپولیسی ها مقابل نفت استراحت نمی نمایند، جو خوب بازی در آبادان

وی اظهار کرد: پارسال ما اینجا بازی را بُردیم اما باز در اینجا و تهران بازی سختی را با نفت داشتیم به طوری که در جام حذفی به این صنعت نفت باختیم، تیم نفت به لحاظ تیم و سرمربی تغییرات زیادی نموده، نفتی ها سرمربی با تجربه ای را جذب نموده اند که فکر می کنم جوابگوی سنت و آداب و رسوم این سرزمین است. منظورم این است که مربی نفت دوست دارد که تیمش بازیسازی و بازی خوبی را انجام دهد و این را در چند بازی اخیر به خوبی دیدم.

ایوانکوویچ توضیح داد: کیفیت آبادان بالاتر از امتیازی است که کسب نموده است، یکی از دلایل اینکه امتیاز کم آورده آن است که شیمبا رفته و بازیکن جایگزینی برای آن پیدا نگردیده است اما تیم به خوبی سازماندهی گردیده است. نفت تیمی است که به دنبال بازی کردن است و طبیعی است که هم تیم و هم مربی احتیاج به هماهنگی بیشتر دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما هم تمام بازیکنانش سلامت هستند و امکان ندارد که به هیچ بازیکنی فردا استراحت دهیم. این برای بازیکنان ما حکم پیش بازی قبل از الدوحه را دارد البته از این موضوع ناراحت نشوند، هدف ما یکی است و ما کوشش فراوان را از بازیکنانمان میخواهیم.

ایوانکوویچ اضافه کرد: به تمام تیمهایی که حریف ما هستند احترام می گذاریم به خصوص تیمهای خوزستانی، تعداد بالای تیمهای خوزستانی در لیگ برتر نشان از کیفیت بالای بازیهای آنان دارد. فردا فضا و جو خوبی حاکم خواهد بود که مایه خوشحالی می گردد.

وی اظهار کرد: سال گذشته که از صنعت نفت بردیم، هم بازیکنان و هم هواداران آن را به طور کاملا منطقی پذیرفتند، هدف هم همین است که مردم با هم متحد باشند و با هم از تماشای بازیها لذت ببرند و لذا فردا نیز انتظار بازی بسیار خوب و لذت بخشی برای هواداران را داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 96

به "پرسپولیسی ها مقابل نفت استراحت نمی نمایند، جو خوب بازی در آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها مقابل نفت استراحت نمی نمایند، جو خوب بازی در آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید