آشنایی با هتلی در شانگهای برای عاشقان محیط زیست!

به گزارش سافاری رو، هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای یکی از بهترین هتل های دوست دار محیط زیست در دنیا است. متفاوت ترین هتلی که تا به حال در آن اقامت نموده اید را به خاطر دارید؟ این هتل چه مشخصه هایی داشته که باعث شده شما صفت متفاوت ترین را برایش انتخاب کنید؟ برخی مواقع امکانات موجود در یک هتل باعث متمایز شدن آن از بقیه هتل ها می گردد و گاهی اوقات نیز جایی که یک هتل قرار گرفته است باعث می گردد که یک اقامتگاه از نظر گردشگر ها و گردشگرها متنوع تر و جذاب تر از بقیه ظاهر گردد.

آشنایی با هتلی در شانگهای برای عاشقان محیط زیست!

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

کشور چین برای آنکه بتواند توجه مسافران و گردشگران خارجی را به سمت این کشور جلب کند اقدام به ساخت یک هتل بسیار زیبا و جذاب در یک گودال نموده است. این هتل با ویژگی هایی که دارد توانسته گوی سبقت را از بقیه هتل های این کشور برباید و خود را به عنوان یک هتل شگفت انگیز و بسیار زیبا معرفی کند.

این هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای (Shimao Wonderland Intercontinental) نام دارد. از اتاق های این هتل که به بیرون نگاه می کنید چشم اندار بی نهایت زیبا و وصف ناپذیری را مشاهده خواهید کرد. ما در این متن قصد داریم این هتل را به شما معرفی کنیم و اشتیاق شما را برای رفتن به آن دو چندان کنیم. پس ادامه این متن را مطالعه کنید.

با رزرو آنلاین تور چین خبرنگاران، سفری بی نظیر را به این کشور تجربه کنید.

معرفی هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای (Shimao Wonderland Intercontinental)

هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای اولین هتل دنیا است که در یک معدن متروکه ساخته شده است. این هتل 50 کیلومتر دورتر از مرکز شهر قرار گرفته است. پروژه ساخت این هتل قرار بود از سال 2014 آغاز گردد، اما با تاخیر روبرو شده و اقدامات اولیه برای ساخت آن از سال 2015 آغاز شد.

گودالی که این هتل در آن احداث شده است پر از آب بوده و به همین دلیل وقتی در اتاق های این هتل اقامت می کنید قادر خواهید بود چشم اندازی بسیار زیبا از یک دریاچه مشاهده کنید.

این هتل یک هتل 5 ستاره و بسیار لوکس بوده و از جمله عجیب ترین هتل هایی است که در سراسر دنیا و کشور چین از آن یاد می گردد. نکته جالبی که خوب است در خصوص این هتل از آن اطلاع داشته باشید آن است که هتل اینترکانتیننتال واندرلند مثالی شاخص از هتل هایی است که با محیط زیست سازگار بوده و یکی از دوستداران آن به شمار می رود.

تعداد اتاق های هتل

در این هتل 380 تا 400 اتاق وجود دارد و در 19 طبقه ساخته شده است که 2 طبقه از این تعداد در زیر آب واقع شده است. سازنده این هتل برای ساخت طبقه هایی که در زیر آب قرار دارند از سنگ استفاده نموده است تا در برابر آب مقاومت بالایی داشته باشند.

این هتل به صورت کامل در گودال ساخته شده است و سقف آن برابر سطح زمین است و برای آنکه سقف این هتل با محیط همخوانی و تناسب داشته باشد با چمن پوشانده شده است. ظاهر این هتل به شکل یک سنگ معدن ساخته شده که قادر است عناصر را بازتاب کند.

طراحی و ساخت این هتل را یک شرکت بریتانیایی به عهده گرفته است و از جمله شاهکارها و هتل های بی نظیر به شمار می رود. خوب است بدانید که طراحی هتل العرب دبی را نیز این شرکت انجام داده است.

از آنجایی که احتیاج بود سریع ترین راه برای انتقال مصالح و مواد به داخل این گودال صورت گیرد در نتیجه ساخت هتل اینترکانتیننتال واندرلند اندکی طولانی شد و 10 سال به طول انجامید.

امکانات هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای

یکی از امکانات هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای که شاید برای عده زیادی بسیار جالب توجه و جذاب به نظر آید دریاچه مصنوعی است که در مقابل این هتل ساخته شده است. این دریاچه مصنوعی چشم انداز و منظره بسیار زیبایی را برای افرادی که در اتاق های این هتل ساکن شده اند فراهم نموده است.

نکته دیگری که خوب است در خصوص این دریاچه بدانید در خصوص طراحی و شکل آن است. این دریاچه به شکل حرف s در زبان انگلیسی ساخته شده و ظاهری جذاب و بسیار زیبا برای آن به وجود آورده است.

از دیگر امکانات این هتل که باعث شده بسیار متفاوت تر و متمایز تر از سایر هتل ها جلوه کند وجود پارک جنگلی و ملی و یک باغ گیاهشناسی در نزدیکی این هتل است.

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل

شما علاوه بر آنکه می توانید از چشم انداز بی نهایت زیبا و منحصر به فرد این هتل بهره ببرید در ساعات فراغت نیز می توانید از این مناظر دیدن نموده و سفر خود را به این هتل به یادماندنی تر کنید. افرادی که دوست دارند از پارک جنگلی و ملی شیشان و باغ گیاهشناسی چنشان دیدن نمایند می توانند به هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای مراجعه نموده و با اقامت در این هتل سفرشان را به یک واقعه خاطره انگیز تبدیل نمایند.

همان طوری که در قسمت معرفی اشاره نمودیم دو طبقه از این هتل در زیر آب واقع شده است. در این دو طبقه نیز چندین اتاق و رستوران و یک آکواریم با عمقی برابر 11متر وجود دارد. در قسمت زیر زمین هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای مجتمعی واقع شده است که در آن امکانات لازم برای ورزش های آبی و از جمله شنا در اختیار اقامت نمایندگان این هتل قرار داده شده است.

علاوه بر تمام موارد فوق، یک اتاق کنفرانس با ظرفیت پذیرش 1000 نفر نیز در این هتل ساخته شده است و می توان مجموعه ای از رستوران ها و امکانات بسیار مناسب پذیرایی را نیز در آن مشاهده کرد.

هدف از ساخت هتل

همان طوری که در این متن نیز به آن اشاره نمودیم هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای از جمله هتل های موجود در دنیا است که بسیار هوادار محیط زیست بوده و سعی شده تا جایی که امکان دارد هیچ گونه آسیب زیست محیطی برای محلی که این هتل در آنجا واقع است به بار نیاورد.

به همین دلیل است که این هتل برنامه بسیار پایدار و جامعی برای حفظ محیط زیست در نظر گرفته و با ترفندها و راهکارهای مختلف سعی نموده به این هدف دست پیدا کند.

از جمله راهکارهایی که طراحان و سازندگان این هتل برای حفظ محیط زیست انجام داده اند می توان به استفاده از انرژی زمین گرمایی و انرژی خورشیدی برای تامین انرژی مورد احتیاج هتل اینترکانتیننتال واندرلند اشاره نمود. این هتل با استفاده از این انرژی های پاک در کوشش است تا کمترین میزان آلودگی را برای محیط زیست ایجاد کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1729

به "آشنایی با هتلی در شانگهای برای عاشقان محیط زیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتلی در شانگهای برای عاشقان محیط زیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید