اجاره ویلا لاکچری کردان

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران ؛ احتمالا برای همه ما رخ داده است که در میان روزمرگی های زندگی دنبال یک مقصد دو روزه برای فرار از شلوغی های زندگی باشیم. اگر ساکن تهران یا کرج هستید یک پیشنهاد عالی برای یک سفر دو روزه به کردان داریم. کردان روستای بکر و خوش آب وهوا و برترین گزینه برای یک سفر دوروزه است. در کردان خبری از ترافیک و شلوغی های شهر نیست. به نظر شما برای سفر دوروزه چه تجهیزاتی احتیاج داریم؟ در زیر وسایل و تجهیزات مهم برای سفر دوروزه را می بینید:

اجاره ویلا لاکچری کردان

- نقشه و راهنما

- کوله پشتی

- وسایل بهداشتی

- پاوربانک

- خوراکی و تنقلات

- کفش جایگزین

البته ضروری است که قبل از سفر اجاره ویلا کردان علی بابا را انجام دهیم.

کردان کجاست؟

کردان یکی از روستاهای خوش آب وهوای استان البرز است. شما می توانید به وسیله مترو یا ماشین شخصی به کردان بروید. در ادامه نقشه راه را به وسیله مترو و ماشین شخصی رسم می کنیم.

مترو: برای دسترسی به کردان به وسیله مترو، ابتدا در ایستگاه صادقیه وارد خط متروی کرج شوید، البته دو مسیر برای دسترسی به کردان وجود دارد که ایستگاه مترو گلشهر و هشتگرد است. به وسیله این ایستگاه ها با تاکسی یا اتوبوس به کردان بروید.

ماشین شخصی: فاصله کردان با تهران 60 کیلومتر با کرج 25 کیلومتر است. برای دسترسی به کردان ابتدا به سمت کرج رانندگی کنید، در بزرگراه کرج - قزوین وارد جاده کردان شوید. از جاده کردان تا روستا حدود 10 کیلومتر فاصله است.

آب وهوای کردان

کردان طبیعت چهارفصل است، این جمله را کردان سفرها (کسانی که زیاد به کردان سفر می نماید) می گویند. کردان در بهار آب وهوای خنک و سرد دارد، پس حتما لباس گرم همراه داشته باشید. در تابستان گوشه به گوشه کردان سرسبز است، درختان میوه داده­ اند. پاییز کردان ترکیب کوچه های سنتی و برگه های نارنجی است. در زمستان چارقد سفیدی روی کردان می افتد. پس برترین فصل برای سفر به کردان کدام فصل است؟ در ادامه درباره برترین فصل سفر به کردان صحبت می کنیم.

انتخاب ویلا در کردان

اکنون که از کردان و آب وهوای چهارفصل آن صحبت کردیم؛ سراغ اجاره ویلا کردان علی بابا می رویم. قبل از اینکه تجهیزات لازم سفر را داخل کوله پشتی قرار دهیم، ویلا مناسب سفر را پیدا می کنیم. اگر برای شما نیز مانند من منطقه و چشم انداز ویلا مهم است، پس درباره برترین شهرک های کردان برای اجاره ویلا کردان علی بابا صحبت می­کنیم.

آغشت

آغشت منطقه سرسبز کردان است، در این منطقه باغ های فراوان قرار گرفته است. هر روز صبح پنجره ویلا را باز کنید، از صدای پرندگان و چشم انداز سرسبز لذت ببرید.

تهراندشت

یکی از لوکس ترین ویلا های کردان را در تهراندشت پیدا کنید. البته تصور نکنید که بافت این منطقه شهری است، منطقه تهراندشت هنوز بافت قدیمی با ویلاهای لوکس دارد.

باغبان کراچی

باغبان کراچی از منطقه های سرسبز و بکر کردان است. اگر ویلایی با چشم انداز روبه باغ و درختان سرسبز مدنظرتان است، در منطقه باغبان کراچی اجاره ویلا کردان علی بابا را انجام بدهید.

چلنگدر

یکی دیگر از منطقه ها بکر کردان چلنگدر است. در این منطقه خبری از آلودگی هوا و شلوغی نیست ، اقامتی آرام و سرسبز را تجربه می کنید.

بانو صحرا

در واقع بانو صحرا چهره تاریخی کردان است. این منطقه فاصله نزدیکی با برج مقبره دارد. با اقامت در این منطقه تاریخ و طبیعت گردی در کردان را تجربه خواهید کرد.

معرفی ویلاهای لوکس

در منطقه های مختلف کردان انواع متفاوتی ویلا لوکس از یک خوابه و دوخوابه گرفته تا سوئت قرار گرفته است. در ادامه لیستی از ویلاهای لوکس کردان را به شما معرفی می کنم.

1- ویلا دوخوابه استخر دار آبگرم باغ آرامش کردان: این ویلا بسیار تمیز و مرتب است. ویلا امکاناتی از جمله: سیستم سرمایشی و گرمایشی، فوتبال دستی، تلویزیون دارد. بعلاوه استفاده از استخر با لباس شخصی در این ویلا مجاز نیست.

هزینه برای یک شب: 3000000 تومان

2- ویلا یک خوابه استخر دار چهارفصل امید کردان: این ویلا در منطقه ساوجبلاغ قرار گرفته است. ساعت ورود و خروج 14 تا 12 است. امکان برگزاری جشن در این ویلا وجود ندارد.

هزینه برای یک شب: 2000000 تومان

3- ویلا دوخوابه استخر دار آبگرم شهرک بنفشه کردان: ویلا در محله ای با بافت روستایی قرار گرفته است. فاصله ویلا با پمپ بنزین، سوپرمارکت، نانوایی 10 دقیقه است.

هزینه برای یک شب: 1700000

4- ویلا دوخوابه استخر دار یاران 2 کردان: ویلا کاملا دربست است، حیاط فضای برای پارکینگ دارد. محیط ویلا مرتب و تمیز است.

هزینه برای یک شب: 2100000

5- ویلا سه خوابه استخر دار آبگرم سبحان کردان: ویلا دوبلکس است، اتاق ها در طبقه بالا قرار گرفته است. ویلا مجهز به استخر آب گرم است. بعلاوه امکان برگزاری جشن در ویلا وجود دارد.

هزینه برای یک شب: 2400000

خرید ویلا لوکس

ویلا کردان را می توانید در سایت علی بابا با پشتیانی 24 ساعته رزرو کنید. برای اجاره ویلا کردان علی بابا به سایت علی بابا سری بزنید. از قسمت ویلا، ویلا مدنظر خودتان را رزرو کنید.

هزینه سفر دوروزه

هزینه سفر به کردان کاملا متغیر است بستگی به زمان سفر دارد. برای کاهش هزینه های سفر به کردان اجاره ویلا کردان علی بابا را در لحظه آخر رزرو کنید، از تخفیف 20درصد در اجاره ویلا کردان علی بابا بهره ببرید.

برترین زمان سفر

اردیبهشت فصلی که درختان میوه داده اند، همه جای کردان سرسبز و بکر است. در این فصل در حیاط ویلا کنار آتش بنشیند، با همسفرانتان سیب زمینی تنوری نوش جان کنید. پس برترین فصل سفر بهار است.

آماده سفر باشید

بهار برترین فصل سفر است، اما سفر به کردان را به آن موقع موکول نکنید. همین الان اجاره ویلا کردان علی بابا را از سایت علی بابا انجام دهید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2401

به "اجاره ویلا لاکچری کردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ویلا لاکچری کردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید