احمدزاده: ایتالیا رقیب اصلی ما در مرحله گروهی است، می خواهیم تاریخ ساز شویم

به گزارش سافاری رو، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است اولین بازی برای هر تیمی در جام جهانی 2017 باهاما سخت است.

احمدزاده: ایتالیا رقیب اصلی ما در مرحله گروهی است، می خواهیم تاریخ ساز شویم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

محمد احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اولین ملاقات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل مکزیک گفت: بدون شک اولین بازی در هر تورنمنتی برای هر تیمی سخت است و تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نبود. در ابتدای مسابقه، شرایط سختی وجود داشت و در واقع بازی گره خورده بود، اما با کوشش و پشتکار بازیکنان، توانستیم این بازی را با پیروزی به انتها برسانیم. خوشحالم در انتها بازی با گلی که به ثمر رساندم، توانستیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی در شرایط بسیار خوبی از لحاظ روحی و آمادگی جسمانی واقع شده است و تمام هدف مان این است که یکی از سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره ملاقات بامداد یکشنبه مقابل ایتالیا گفت: ایتالیا رقیب اصلی ما در گروه است. بدون شک هر تیمی بازی بهتری انجام دهد، پیروز خواهد شد. همانطور که گفتم هدف مان رفتن روی سکوست و صد درصد به این هدف مهم دست پیدا می کنیم. باید بهترین بازی خود را مقابل این حریف قدر انجام دهیم تا بتوانیم به هدف نهایی خود برسیم.

احمدزاده گفت: خوشبختانه تیم هر روز بهتر از گذشته می گردد و باتوجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان تیم سابقه 5 بار حضور در جام جهانی را دارند، تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا در این تورنمنت بزرگ و سخت تاریخ ساز شویم. ما تمام سعی و کوشش خود را به کار می گیریم تا در بازی های پیش رو پیروز شده و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 810

به "احمدزاده: ایتالیا رقیب اصلی ما در مرحله گروهی است، می خواهیم تاریخ ساز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدزاده: ایتالیا رقیب اصلی ما در مرحله گروهی است، می خواهیم تاریخ ساز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید