امنیت بستر توسعه کشور در بخش های مختلف است

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان، امنیت را بستر رشد، پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: بدون وجود امنیت، پیشرفت هیچ طرح و برنامه ای محقق نمی گردد و این امنیت است که بستر رشد و ترقی جامعه را در بخش های مختلف فراهم می نماید.

امنیت بستر توسعه کشور در بخش های مختلف است

وی با اشاره به رشد سرمایه گذاری در استان کردستان خصوصا در نوار مرزی این استان، لازمه این پیشرفت را در گرو وجود امنیت پایدار در استان دانست و اضافه نمود: پیشرفت و توسعه سرمایه گذاری کردستان مرهون امنیت مطلوب در استان است.

استاندار کردستان با بیان اینکه نیروی انتظامی از جمله سازمان هایی است که بیشترین ارتباط و سطح مشارکت با مردم را دارد، ادامه داد: با توجه به حجم ماموریت های گسترده نیروی انتظامی می طلبد که سطح این مشارکت ها افزایش و تقویت گردد.

مرادنیا با تاکید بر حضور مقتدرانه پلیس در جامعه به شاخص های پلیس جامعه محور اشاره نمود و یادآور شد: پلیس جامعه محور با مردم و در کنار مردم است و از مشارکت های آنان در تامین امنیت به عنوان یک ظرفیت بسیار مهم استفاده می نماید.

وی در سرانجام سخنان خود با تقدیر از کوشش ها و اقدامات شبانه روزی پلیس در راستای ارتقاء امنیت در استان، بیان نمود: تامین امنیت و ارتقای شاخص های امنیت، ماموریت پلیس خدمتگزار است و کوشش ها و اقدامات شبانه روزی پلیس در راستای تامین امنیت مردم ستودنی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 181

به "امنیت بستر توسعه کشور در بخش های مختلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت بستر توسعه کشور در بخش های مختلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید