انتقام گیری اینترنتی از همسر سابق

به گزارش سافاری رو، فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی، ایجاد مزاحمت و تهدید همسرش در شبکه های اجتماعی کرده بود، دستگیر شد.

انتقام گیری اینترنتی از همسر سابق

در پی شکایت زنی جوان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه های اجتماعی که با ارسال مطالب کذب و توهین آمیز موجب هتک حیثیت شاکی شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. کارشناسان پلیس فتا با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات به دست آمده متهم را که همسر سابق این زن بود، شناسایی و بعد از هماهنگی با مراجع قضائی دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هر گونه جرمی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت، اما د رنهایت بعد از مواجهه با مدارک ضمن اعتراف به جرم خود، هدف از این کار را انتقام جویی از شاکی و برهم زدن زندگی او بیان کرد.

سرهنگ روح الله شهبازی پور، رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد با تأیید این خبر اعلام کرد: این نوع از انتقام گیری های خانوادگی در فضای مجازی دارای مجازات قانونی برای منتشرکننده است و بهتر است خانواده ها مسائل شخصی و خانوادگی را ازطریق محاکم قضائی دنبال کنند. او هشدار داد: کاربران در فضای سایبر از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم های شخصی خودداری کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1805

به "انتقام گیری اینترنتی از همسر سابق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام گیری اینترنتی از همسر سابق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید