این باغ از دل افسانه ها بیرون آمده است

به گزارش سافاری رو، یکی از زیباترین و روح بخش ترین مناظری که چشم انسان ها می تواند ببیند، چشم انداز باغ های سرسبز و پر طراوت در سراسر این کره خاکی است. باغ جادویی تارمین تایلند یکی از این باغ های زیبا و روح بخش است که شما را به دنیایی ماورای تصورات انسانی می برد.

این باغ از دل افسانه ها بیرون آمده است

یکی از شگفت انگیزترین باغ ها در سراسر جهان، باغ جادویی تارمین تایلند است که مانند نگینی درخشان در بین تپه های سامویی چون گنجی ارزشمند مخفی شده است. مجله گردشگری در این مقاله سفری به جهانی عجیب این باغ جادوی دارد، تا آخر مقاله با ما همراه شوید.

باغ جادویی تارمین تایلند چگونه خلق شده است؟

باغ مخفی بودا، باغ های جادویی سامویی یا باغ جادویی تارمین تایلند همگی نام هایی است که برای یکی از عجیب ترین و جادویی ترین نقاط سرسبز تایلند به کار می روند. در بین تپه هایی سامویی، جایی در نزدیکی ساحل لامای در شهر سامویی، باغی عجیب و اسرارآمیز وجود دارد که زیبایی آن به همراه مجسمه های جادویی سنگی اش هوش از سر شما خواهد برد.

در سال 1976 نیم تانگ سونگ کشاورزی که با نام نیم تارمین نیز شناخته می شد، در سن 77 سالگی مسئول رسیدگی به باغی شد که بعدها به باغ جادویی تارمین تایلند معروفیت یافت. نیم تارمین یکی از بزرگان خاندان تارمین بود که این باغ را از اجداد خود به ارث برده بود.

او که همواره سودای ایجاد تغییر و تحولی شگرف در باغ را داشت، خیلی سریع دست به کار شد و آغاز به ساخت مجسمه های عجیب و غریب سنگی در باغ کرد. تارمین آغاز به ساخت مجسمه هایی از حیوانات، انسان ها و خدایان در حالت های مختلف کرد. برخی از آنها را در حالت پایکوبی و برخی دیگر را در حالت نیایش تراشید.

نیم تارمین باغ جادویی تارمین تایلند را وقف بودا نمود به همین علت این باغ را با نام باغ مخفی بودا نیز می شناسند. آقای تارمین تا سن 91 سالگی و کهولت سن مشغول خلق اثرهای تازه و شگفت انگیز دیگری در باغ خصوصی خانوادگی خود بود تا در این سن از جهان رفت.

باغ سحرآمیز سامویی

در باغ جادویی تارمین تایلند دو مسیر زیبا وجود دارد که هر کدام زیبایی های خودش را به نمایش می گذارد

یک مسیر هموار و سهل با کف آسفالت شده و بتونی است.

مسیر دیگر در عین زیبایی که با گذر از میان کوه و رودخانه و جنگل شما را به کاوش در باغ فرامی خواند، اندکی سخت و ناهموار است.

گردشگران به علت جذابیت های خاصی که مسیر دوم دارد ترجیح می دهند که از این مسیر به سوی باغ بروند.

باغ مخفی بودا

باغ جادویی سامویی یا باغ جادویی تارمین تایلند مملو از درختان سرسبز، چشمه های زلال و مجسمه های سنگی شگفت انگیز است که تمامی مجسمه ها به وسیله نیم تارمین با تراشیدن سنگ های سخت ساخته شده اند. مجسمه ها موجودات اساطیری، حیوانات و انسان های مختلف را به تصویر می کشند و فضایی فانتزی در سراسر باغ ایجاد می نمایند. مجسمه های سنگی و سیمانی این باغ در کنار آبشارها و آب نماهای ساختگی و معابد دست ساز همگی نشانی از آیین های مختلف تایلند دارند.

باغ مخفی بودا کجاست؟

باغ مخفی بودا در بالای تپه های داخل کوه سامویی پنهان شده است. برای رسیدن به آن باید به بالای آبشار تارنیم بروید. با قدم گذاشتن در باغ احساس می کنید وارد یک جهانی جادویی شده اید، جهانیی که داخل یک قلعه زیبا و یا یک مکان فرق دارد.

منظره ها باشکوه و مجموعه غیرمعمولی از مجسمه های کوچک و مینیاتوری در میان جنگل های سرسبز قلب هر بیننده ای را نوازش می نماید. آبشار و نهری که از میان باغ جادویی سامویی می گذرد، محیط اطراف باغ را خنک و آرام نموده است درحالی که همه این زیبایی ها در سایه شاخ و برگ های انبوه جنگل قرار دارند.

سخن آخر

بازدیدنمایندگان باغ جادویی تارمین تایلند می توانند با ماجراجویی در مسیرهای پیچ درپیچ، گوشه های پنهان باغ را کشف نمایند و آثار هنری رنگارنگ و تخیلی را ببینند و تحسین نمایند. بعلاوه قدم زدن در طول رودخانه جاری در دل این باغ و نفس کشیدن در هوای تازه و خنک آن جانی دوباره به انسان می بخشد.

باغ جادویی تارمین تایلند یک جاذبه محبوب برای دوستداران هنر، علاقه مندان به طبیعت و کسانی است که در پی تجربه ای منحصر به فرد و جادویی در و چیانگ مای تایلند هستند. فضایی آرام و خلاقانه این باغ برای هرکس که درک عمیقی از هنر دارد، دلپذیر و دوست داشتنی است.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2383

به "این باغ از دل افسانه ها بیرون آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این باغ از دل افسانه ها بیرون آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید