بارش های آخر هفته در نقاط مختلف کشور ، کاهش 8 تا 10 درجه ای دما در 3 استان ، خطر سقوط بهمن و خیزش گرد و خاک

به گزارش سافاری رو، سازمان هواشناسی جدیدترین پیش بینی های خود را از شرایط جوی کشور برای روز جاری تا شنبه هفته آینده اعلام نمود.

بارش های آخر هفته در نقاط مختلف کشور ، کاهش 8 تا 10 درجه ای دما در 3 استان ، خطر سقوط بهمن و خیزش گرد و خاک

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی در تازه ترین پیش بینی ها از شرایط جوی کشور اظهار داشت که امروز (سه شنبه ) و فردا (چهارشنبه ) در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است .

پنجشنبه در بخش هایی از سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه در زاگرس مرکزی و شمال استان های آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پیش بینی می گردد.

روز آدینه ، علاوه بر منطقه ها ذکرشده، در بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور نیز بارش انتظار می رود.

روز شنبه در بخش هایی از سواحل غربی دریای خزر، شمال شرق و جنوب غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

سه شنبه در نواحی شمال غرب ، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق ، مرکز، شرق و جنوب شرق و چهارشنبه در منطقه های از شمال شرق ، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد گرد و خاک پیش بینی می گردد.

علاوه بر این ، روزهای سه شنبه و چهارشنبه با افزایش نسبی دما و افزایش سرعت وزش باد در ارتفاعات و دامنه های البرز و زاگرس مرکزی وقوع بهمن دور از انتظار نیست . بعلاوه ، طی این 2 روز در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل روند افزایش نسبی دما ادامه خواهد داشت .

طی روزهای پنجشنبه و آدینه در نوار شمالی کشور کاهش 8 تا 10 درجه ای دما رخ خواهد داد.

سه شنبه خلیج فارس ، تنگه هرمز و دریای عمان و چهارشنبه تنگه هرمز مواج خواهند بود.

بعلاوه ، سه شنبه و آدینه دریای خزر مواج پیش بینی می گردد.

شرایط جوی تهران در 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (3 اسفند) صاف همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 15 درجه سانتیگراد و روز پنج شنبه (4 اسفند) صاف همراه با وزش باد با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 15 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2328

به "بارش های آخر هفته در نقاط مختلف کشور ، کاهش 8 تا 10 درجه ای دما در 3 استان ، خطر سقوط بهمن و خیزش گرد و خاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش های آخر هفته در نقاط مختلف کشور ، کاهش 8 تا 10 درجه ای دما در 3 استان ، خطر سقوط بهمن و خیزش گرد و خاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید