بانوان ایران مغلوب ویتنام شدند

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین بازی دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا برابر ویتنام نهاده شد و مقابل این تیم مغلوب شد.

بانوان ایران مغلوب ویتنام شدند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ملی پوشان ایران در نخستین بازی دور دوم خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم ویتنام قرار گرفتند. ملی پوشان کشورمان در این دیدار نزدیک و نفسگیر با حملات و دفاع روی تور کار را برای ویتنام سخت کردند و این تیم قدرتمند را تا مرز شکست پیش بردند و درنهایت یک امتیاز از این تیم گرفتند و سه بر دو مغلوب ویتنام شدند.

تیم ایران در ست اول با ترکیب شبنم علیخانی, مهسا صابری, مائده برهانی, مهسا کدخدا, فرنوش شیخی, شکوفه صفری و نگار کیانی وارد زمین بازی شد و با ارائه بازی هماهنگ و دفاع و حملات خوب با نتیجه 25 بر 21 پیروز شد.

در ست دوم نیز بازیکنان ایرانی به دلیل اشتباهات فردی و دریافت های ضعیف نتیجه را 17 بر 25 واگذار کردند. به هر ترتیب بازیکنان ایران در ست سوم بسیار پرانگیزه تر و با دریافت و حملات قدرتمند خود بازی پایاپای و جذابی را به نمایش گذاشتند و بالاخره این ست حساس و نفسگیر با نتیجه 28 بر26 به نفع ایران به انتها رسید.

در ست چهارم ویتنامی ها از همان ابتدا از ملی پوشان کشورمان پیشی گرفتند و با وجود مقاومت ایران در نهایت این ست 25 بر 22 به نفع حریف به انتها رسید تا همه چیز به ست سرنوشت ساز پنجم کشید.

در ست پنجم شاگردان مریم هاشمی تمام کوشش خود را برای کسب پیروزی در این دیدار کردند و رقابتی پایاپای را با حریف صاحب نام خود به معرض نمایش گذاشتند ولی در نهایت این ست با نتیجه 15 بر 12 به سود ویتنام به انتها رسید تا این ویتنامی ها باشند که سه بر دو پیروز این میدان شناخته می شوند.

ملی پوشان کشورمان بعد از کسب یک امتیاز این بازی فردا (یکشنبه) ساعت 12:30 به وقت تهران در دومین مسابقه خود در مرحله دوم این رقابت ها برابر تیم صاحب نام ژاپن قرار می گیرند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 401

به "بانوان ایران مغلوب ویتنام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان ایران مغلوب ویتنام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید