باید و نبایدهای مهم در سفر به تایلند

به گزارش سافاری رو، دانستنی هایی که در سفر به تایلند لازمتان می گردد

مطمئنا تایلند یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جنوب شرقی آسیا است، این کشور نه تنها توریست هایی از سرتاسر جهان بلکه توریست های بیشماری از ایران هم به خود جذب نموده است و بنابراین با توجه به تعداد بالای گردشگران ایرانی به این کشور و علاقه آنها برای سفر به تایلند، لازم دیدیم اطلاعات مهمی را در باره این کشور زیبا در اختیارتان بگذاریم. با خبرنگاران همراه باشید:

باید و نبایدهای مهم در سفر به تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مختصری از تایلند

تایلند با جنگل های باشکوه، سواحل معروف، غواصی در آب های کریستالی، غذاهای بی نظیر و قیمت های نسبتا ارزان، گردشگرانی از تمام سلیقه ها را جذب خود می نماید. در این کشور هر نوع اقامتگاهی می توان پیدا کرد، از اقامتگاه های ارزان قیمت تا هتل های باشکوه چند هزار دلاری. کشوری که راحت می توانید گشت و گذار کنید و در هر گوشه آن آنقدر جای دیدنی وجود دارد که با پای پیاده بهتر می توانید همه جایش را بگردید.

اقامت در تایلند

در یک قاعده کلی باید گفت تایلند کشور گرانی نیست اما مناطقی مثل شمال بانکوک و جزایر آن از جاهای دیگر این کشور ارزانتر هستند بنابراین اگر هزینه برایتان خیلی اهمیت دارد باید سعی کنید در این مناطق اقامت کنید. در خصوص اقامتگاه هم نگران نباشید، می توانید در یک هتل معمولی یا چند ستاره اقامت کنید و یا بهتر از آن در خانه های ییلاقی تایلندی با هزینه کمتری مدت سفرتان را سپری کنید.

این کشور از آن جاهایی است که اگر کمی هوشمند باشید، به راحتی می توانید در آن در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. یکی از بهترین راه هایی که می توانید انجام دهید این است که مثل محلی های تایلند رفتار کنید. چطور؟ یعنی برای رفت و آمد از اتوبوس های محلی بهره ببرید، به جای صرف غذا در رستوران های خیلی لوکس و گران، از غذاهای محبوب خیابانی بهره ببرید. نگران نباشید، با خوردنشان نه تنها بیمار نمی شوید بلکه می توان گفت که این غذاها حتی از غذاهای رستورانها هم سالم تر هستند اگر اینطور نبود ، هر روز تایلندی ها یا توریست ها برای صرف غذا دور این دکه ها جمع نمی شدند. به جای اقامت در یک هتل خیلی خاص و شیک، در یک خانه ییلاقی یا هتلی معمولی تر اقامت کنید.

بهترین تفریح ها در تایلند

بانکوک را بگردید: بانکوک قلب کشور و پایتخت آن و مکانی است که حتما باید ببینید. خیلی ها در ابتدای سفر از این شهر خوششان نمی آید اما با گذر زمان همین که کمی بیشتر این شهر را ببینید، عاشقش می شوید.

در چیانگ مای ماجراجویی کنید: چیانگ مای یکی از قدیمی ترین شهرهای تایلند و مملو از پرستشگاه های مختلف است که توسط جنگل ها احاطه شده است. بازار شب چیانگ مای بهترین جا برای خرید وسایل مورد احتیاج و دوست داشتنی تایلند با کمترین قیمت است. این بازار را از دست ندهید.

از پارک های ملی دیدن کنید: پارک ملی خاو یای که 2 ساعت و نیم از شمال بانکوک فاصله دارد، بهترین جا برای پیاده روی، شنا و دیدن فیل های وحشی است و اصلا هم شلوغ نیست.

آیوتاها را از دست ندهید: بازدید از آیوتاها در هنگام سفر از بانکوک به چیانگ مای سفری بی نظیر خواهد بود در این مکان، اطلاعات بسیاری از گذشته تایلند و زندگی روستایی آن بدست می آورید.

بهترین جزایر تایلند را ببینید: تایلند جزایر متعددی دارد. تعدادی از آن ها پیشرفت بسیاری نموده اند و تعدادی فقط یک اقامتگاه ییلاقی دارند. برخی از بهترین جزایر تایلند، کوتاروآتو، کولانتا، کوچانگ، کوتاو، کوجوم، جزایر سیمیلیان و کو ساموی هستند.

منبع: nomadicmatt.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 394

به "باید و نبایدهای مهم در سفر به تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "باید و نبایدهای مهم در سفر به تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید و نبایدهای مهم در سفر به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید