به گوا سفر کنید، حتا اگر سنگ از آسمان بارید!

به گزارش سافاری رو، 5 دلیلی که در روزهای بارانی هم شما را به گوا می کشاند

اولین چیزی که برای سفر به گوا باید بدانید این است که این شهر را تمیزترین و زیباترین شهر هندوستان می دانند. بسیاری عقیده دارند که بهترین زمان برای سفر به گوا اواسط نوامبر تا اواسط فوریه است، زیرا آب و هوای گوا در این بازه زمانی دلپذیرتر است، اما واقعیت این است که این شهر زیبای ساحلی یکی از مکان هایی است که حتی در روزهای بارانی ارزش دیدن دارد. برخی عقیده دارند که سواحل گوا در روزهایی که باران موسمی به خاک این جزیره می زند زیباتر هم می شود! اگر شک دارید که انتخاب گوا به عنوان مقصد گردشگری در روزهای بارانی انتخاب مناسبی هست یا نه با خبرنگاران همراه شوید:

به گوا سفر کنید، حتا اگر سنگ از آسمان بارید!

گوا

سفر به گوا و هیجان قایق سواری

قایق سواری در هند با نام شهر ریشکین گره خورده بود، اما حالا به لطف شرکت توسعه گردشگری این شهرساحلی می توانید در رودخانه Mhadei هم قایق سواری کنید. البته این قایق سواری برای شما حدود 1800 روپیه آب می خورد و مخصوص افراد بالای12 سال است.

سفر به گوا و پیاده روی در مسیرهایی تکرارنشدی

یکی از جذابیت های این شهر ساحلی برای گردشگران مسیرهای زیبای پیاده روی در آن است. روزهای بارانی مسیرهای پیاده روی این شهر بسیار جذاب تر از قبل می شوند. تا اواخر سپتامبر در این شهر ساحلی تورهایی فعالیت می کنند تا مسافران را به این مسیرهای زیبا ببرند و مناطق کمتر دیده شده را به آنها نشان دهند.

سفر به گوا و حیات وحشی بی نظیر

گوا مخفیگاه تعداد زیادی از موجودات خاص در حیات وحش است. حیواناتی که شاید کمتر کسی در زندگی شانس دیدنشان را داشته باشد. مثلا گاو میش هندی که یکی از بزرگترین گونه های گاو است یا سنجاب غول پیکر هندی، طاووس هندی و گونه هایی از مار ها. آشنایی با این گونه ها برای گردشگران بسیار جذاب است. پارک ملی Mollem و آبشار معروف آن Dudhsagar از مکان هایی است که به شما فرصت آَشنایی با این حیات وحش خاص را می دهد.

سفر به گوا و جشنواره های موسمی ناتمام!

هیچ راهی وجود ندارد که جلوی جشن های این شهر ساحلی را بگیرید! آسمان هم که به زمین بیاید این شهر به جشن هایش ادامه خواهد داد. Sao Joao یکی از محبوبترین جشن های این شهر است که طی آن مردهای جوان به داخل رودخانه شیرجه می زنند تا هدایایی را که روستاییان برایشان پرتاب کرده اند بازپس بگیرند! Sangodd هم مراسم دیگری است که در آن ماهیگیران به سنت پیتر مقدس ادای احترام می کنند و بسیاری از جشنواره ها و مراسم دیگری که به مناسبت های مختلف برگزار می شود.

سفر به گوا و مهمانی های پایکوبی محلی

وقتی ساحل ها تعطیل می شوند هم مهمانی ها در ساحل بگا هیچ وقت متوقف نمی شوند.Calangutes Park Hotel یکی از محبوب ترین مکان ها برای مهمانی های پایکوبی محلی است. جشن های مردم این شهر تمامی ندارند.

جذابیت های شهر ساحلی و زیبای گوا به این چند مورد محدود نمی شود. این ها فقط بخشی از تفریح هایی بود که در روزهای بارانی گوا هم می شود از آن لذت برد. گوا را به خاطر ساحل های تمیز، خلوت و زیبایش می شناسند، اما اگر به هنر و تاریخ و فرهنگ هم علاقه مند باشید می توانید از دیدن کلیساهای تاریخی و مکان های مذهبی باستانی این شهر لذت ببرید. از طرف دیگر در این شهر می توانید از غذاهای خوشمزه دریایی، غذاهای هندی و… لذت ببرید. سفر به گوا از هر نظر می تواند تجربه سفری بی نظیر باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 696

به "به گوا سفر کنید، حتا اگر سنگ از آسمان بارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به گوا سفر کنید، حتا اگر سنگ از آسمان بارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید