تازه ترین پیشنهاد اینتر به منچستریونایتد بابت لوکاکو، جانشین روملو در اولدترافورد کیست؟

به گزارش سافاری رو، باشگاه اینتر پیشنهاد بهبود یافته خود را به باشگاه منچستریونایتد به منظور به خدمت دریافت روملو لوکاکو ارائه کرد.

تازه ترین پیشنهاد اینتر به منچستریونایتد بابت لوکاکو، جانشین روملو در اولدترافورد کیست؟

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو گزارش داد نمایندگان باشگاه اینتر روز گذشته (سه شنبه) با نمایندگان باشگاه منچستریونایتد ملاقاتی داشته اند و برای متقاعد کردن این باشگاه انگلیسی برای فروش روملو لوکاکو پیشنهادی 70 میلیون پوندی داده اند. این پیشنهاد اما با مبلغ مدنظر منچستریونایتد هنوز فاصله دارد و مدیران این باشگاه انگلیسی در نظر دارند تا با فشار بر طرف ایتالیایی، آنها را مجاب نمایند 5 میلیون پوند دیگر روی پیشنهاد فعلی خود بگذارند.

اینتر که از همان شروع فصل نقل وانتقالات تابستانی یکی از اهداف اصلی اش جذب لوکاکو 26 ساله بوده است، با باز شدن پای یوونتوس به ماجرای به خدمت دریافت این بازیکن، کارش سخت تر از گذشته شد و مجبور شد در چند مرحله پیشنهاد خود به منچستریونایتد را بهبود ببخشد. منچستری ها تا کنون دو پیشنهاد اینتر را رد نموده اند، این در حالی است که گفته می گردد مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ با یوونتوس به توافق شخصی رسیده است.

لوکاکو که در تور پیش فصل برای منچستریونایتد بازی نکرد، در دو فصل اخیر در 96 بازی از رقابت های مختلف برای این تیم انگلیسی به میدان رفته و 42 گل هم به ثمر رسانده است. بر اساس گزارش رسانه های انگلیسی، منچستریونایتد در نظر دارد موسی دمبله، مهاجم فرانسوی المپیک لیون را جانشین لوکاکو کند که در فصل اخیر 20 گل در 45 بازی زد.

در سوی دیگر شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد باشگاه منچستریونایتد در آستانه توافق با فرناندو یورنته، مهاجم پیشین تیم هایی یوونتوس و تاتنهام برای جانشینی لوکاکو است. این مهاجم اسپانیایی 34 ساله که اکنون بازیکن آزاد محسوب می گردد، مورد توجه باشگاه هایی همچون فیورنتینا، اینتر، رم و ناپولی هم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 356

به "تازه ترین پیشنهاد اینتر به منچستریونایتد بابت لوکاکو، جانشین روملو در اولدترافورد کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین پیشنهاد اینتر به منچستریونایتد بابت لوکاکو، جانشین روملو در اولدترافورد کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید