تجربه مسافرت با کرایه ون با راننده

به گزارش سافاری رو، گاهی اوقات پیش آمده که بخواهید به همراه خانواده، دوستان و اقوامتان به سفر درون شهری یا برون شهری بروید؛ در این صورت شما نیاز به چند دستگاه خودروی شخصی دارید.

تجربه مسافرت با کرایه ون با راننده

با فرض این که همه شما دارای خودرو باشید سفر شما کیفیت یک مسافرت گروهی را نخواهد داشت زیرا زمان­ هایی از سفر خود را باید بدون هم بگذرانید. اما کرایه ون با راننده به شما فرصت با هم بودن در همه لحظه ­های سفر را می ­دهد و این تنها مزیت کرایه ون با راننده نیست. زمانی که شما از یک دستگاه ون به جای چند خودرو شخصی یا کرایه ­ای استفاده می­ کنید در هزینه ­هایی مانند هزینه سوخت، استهلاک و هزینه­ های احتمالی خرابی ماشین صرفه­ جویی خواهید کرد. برای در اختیار داشتن ون­ های مسافرتی همراه با راننده شرکت ­های مختلفی در کشور مشغول به ارائه خدمات می­ باشند از جمله شرکت­ هایی که در این زمینه می­ تواند به شما خدمات ارائه کند شرکت ایران ون رنتال است که این امکان را فراهم می­ آورد تا سفری بدون اضطراب داشته باشید.

مسافرت با کرایه ون

مسافرت با کرایه ون به همراه راننده مسئولیتی برایتان نخواهد داشت؛ برخلاف اجاره ون بدون راننده که برای در اجاره دادن ون از شما مدارکی را أخذ می­ کنند. در اینجا نیازی نیست و فقط شخص اجاره کننده ون، هزینه کرایه ون با راننده را به همراه پذیرش تأمین جای اقامت و خوراک او تقبل می­ نماید. اجاره ون برای اهداف مختلفی از سوی متقاضیان درخواست می ­گردد مانند گشت­ های چند ساعته درون شهری، ترانسفر فرودگاهی، مسافرت­ های توریستی، مسافرت ­های خانوادگی، مراسمات و… که به صورت با راننده و بدون راننده می ­باشد. مشغله کاری زیاد و خستگی ناشی از آن به خصوص در شهرهای بزرگ مانند تهران باعث می ­گردد در روزهای فراغت خود از جمله تعطیلات برای گشت و گذار از تهران دور شویم و به نقطه دیگری به همراه خانواده یا دوستان برویم. کرایه ون با راننده این امکان را به شما می­ دهد تا با آرامش بیشتر از دیدن چشم انداز ها لذت ببرید و از جاهای دیدنی فیلم یا عکس تهیه کنید همچنین ون­ های مسافرتی بدلیل داشتن امکانات علاوه بر راحتی بیشتر، مقاومت و ایمنی بالایی دارند.

از جمله ون­ های مسافرتی و تشریفاتی که در حال حاضر از طریق شرکت ­های مختلف مانند ایران ون رنتال اجاه داده می­ شوند ون تویوتا هایس، ون هیوندای H350 و ون بنز ویتو و… می­ باشد. زمانی که شما اقدام به کرایه ون با راننده می­ کنید باید با توجه به بودجه و انتظارات خود مانند امکانات و ظرفیت ون دست به انتخاب بزنید. اجاره ون بنز ویتو به صورت وی آی ­پی که عموماً برای افراد مهم و مهمانان خارجی برای ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر درون شهری لوکس کاربرد دارد؛ این ون ظرفیت 8 نفر را دارد؛ صندلی­ های راحتی، چابکی در شهر، میز بار و پذیرایی و… از دیگر تعیینات این ون می ­باشد. ون هیوندای H350 محصول شرکت کره ­ای، سیستم فرمان­ پذیری الکترونیکی، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی، دارای ظرفیت 13 الی 17 نفر و دیگر آپشن­ هاست. تویوتا هایس محصول کشور ژاپن دارای کیسه هوای سرنشینان جلو، کولر با دریچه عقب، سیستم ضد سرقت، ظرفیت 12 الی 14 نفر و… می­ باشد که از نظر امکانات، تعداد نفرات و قیمت اجاره با یکدیگر متفاوت هستند.

تجربه مسافرت با ون

کسانی که تجربه مسافرت با ون را در کنار خانواده و دوستان خود در کنار همسفری با یک راننده بااخلاق و با احتیاط داشته ­اند بطور حتم در سفرهای گروهی بعدی خود هم از این خدمات بهره می­ گیرند. یکی از نکات مهم در سفر زمان است. یک راننده آموزش دیده و باتجربه تمامی جهتهای مقصد مورد نظر را می­ شناسد و می ­داند کدام جاده از لحاظ امنیتی بهتر و کدام جهت در یک زمان خاص کم ترافیک ­تر یا پرترافیک ­تر است و این امر موجب می­ گردد تا تأخیر زمانی نداشته باشید؛ خصوصاً زمانی که مهمان هایمان در فرودگاه منتظرمان هستند و یا این که یک سفر تجاری داشته، از این­ رو کرایه ون با راننده باعث می­ گردد که طبق زمان برنامه ­ریزی به مسافرت رفته یا به استقبال مهمانان ایرانی یا خارجی خود برویم. از آنجایی که مهارت راننده ون که قرار است در یک سفر ما را همراهی کند بسیار حائز اهمیت می­ باشد توصیه می­ گردد به شرکت­ های معتبر مراجعه کنید. همچنین از دیگر انتظاراتی که افراد هنگام کرایه ون با راننده دارند این است که علاوه بر مهارت رانندگی، یک راننده باید دارای اخلاق خوب و ظاهری آراسته باشد و از مهارت­ های دیگری مانند آشنایی با یک یا چند زبان خارجی هم برخوردار باشد.

خدمات کرایه ون با راننده در تهران، گیلان، مشهد، تبریز، اهواز و سایر استان ها برای جاب­جایی حرفه ­ای ­تر و راحت ­تر مسافرین به صورت عادی و تشریفاتی در نظر گرفته شده است. طبیعی است که دریافت این خدمات نمی ­تواند قیمت یکسانی داشته باشد بلکه فاکتورهایی تعیین ­کننده آن می ­باشند. نوع خودرو، نوع جاده، تعداد کیلومتر جهت، کرایه ون با راننده یا بدون راننده، نرخ و تعرفه شرکت و… از جمله عوامل اثرگذار در قیمت اجاره ون­ های مسافرتی و تشریفاتی هستند. شما می­ توانید در رنج قیمتی متفاوت اجاره ون ارزان قیمت یا گران قیمت داشته باشید. مسلماً خودروهای لوکس­تر به همراه راننده حرفه ­ای و مسلط به زبان­ های خارجی و آشنا با جاذبه­ های گردشگری و سایر مکان­ ها بر هزینه تأثیر خواهد گذاشت. همچنین شما می ­توانید به صورت یک طرفه یا دوطرفه کرایه ون با راننده را برای خود رزرو کنید.

برای کرایه ون با راننده به کجا مراجعه کنیم؟

کرایه ون با راننده از جمله خدماتی است که شرکت ­های فعال در این حوزه به منظور رفاه حال مشتریان ارائه می­ دهند. کرایه ون لوکس با راننده در سراسر ایران با قیمت مناسب در اجاره ون ایران به صورت اینترنتی ارائه می ­گردد. برای آگاهی بیشتر یا رزرو آنلاین می­ توانید به سایت https://iranvanrental.com مراجعه کنید یا از طریق تماس تلفنی مندرج در سایت، خدمات موردنظر خود را درخواست کنید و اگر نیاز به راهنمایی داشتید سؤالات خود را بپرسید. اجاره ون VIP، اجاره ون توریستی، اجاره ون فرودگاه و اجاره ون گشت درون شهر از خدمات اصلی این مجموعه می ­باشد. این شرکت با داشتن بیش از 150ون با راننده بدلیل قیمت مناسب، رعایت اصول بهداشتی و خدمت ­رسانی 24 ساعته در بین متقاضیان از محبوبیت خوبی برخوردار است. همچنین تمامی ون ها بعد از این که مورد تأیید کارشناس فنی قرار گرفتند برای سرویس ­رسانی ارسال می­ شوند. علاوه بر آن تمامی ون­ های ایران ون رنتال تحت پوشش بیمه می ­باشند. اجاره ون وانا، اجاره ون معلولین، ون دربستی بین شهری، کرایه ون شرق تهران و غرب تهران از دیگر خدمات این مجموعه می­ باشد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1875

به "تجربه مسافرت با کرایه ون با راننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه مسافرت با کرایه ون با راننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید