تصاویر رندر گوشی گوگل پیکسل 5 منتشر شد؛ شباهت گسترده به پیکسل 4a

به گزارش سافاری رو، مدت ها قبل تعدادی تصویر رندر منتسب به گوگل پیکسل 5 منتشر شد ولی حالا یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری OnLeaks در توییتر فعالیت می کند، تصاویر رندر گوگل پیکسل 5 را منتشر کرده است.

تصاویر رندر گوشی گوگل پیکسل 5 منتشر شد؛ شباهت گسترده به پیکسل 4a

طبق این تصاویر، شاهد طراحی مشابه پیکسل 4a هستیم و در پنل پشتی آن هم حسگر اثر انگشت فیزیکی توجه را جلب می کند. بر اساس گزارش های منتشر شده، این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 765G، حداقل 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. نمایشگر آن مانند پیکسل 4a از نوع حفره دار است و با توجه به اینکه در بخش فوقانی حاشیه ضخیمی دیده نمی شود، به احتمال زیاد گوگل سیستم راداری را کنار گذاشته است.

اگر اطلاعات مربوط به این تصاویر صحت داشته باشند، پس این گوشی از نمایشگر 5.7 یا 5.8 اینچی بهره می برد. یکی از گزارش ها اشاره کرده بود که فقط مدل ایکس ال گوگل پیکسل 5 عرضه می شود ولی حالا به نظر می رسد این مدل روانه بازار نخواهد شد و کاربران خواستار گوشی بزرگ تر احتمالا باید به مدل 5G پیکسل 4a بسنده کنند.

در نهایت باید بگوییم که این گوشی مانند نسل قبلی مجهز به دو دوربین اصلی است در لبه پایینی آن هم یک پورت USB-C و دو جایگاه مربوط به اسپیکر وجود دارد. طبق خبری که به تازگی منتشر شده، این گوشی به همراه مدل 5G پیکسل 4a در تاریخ 30 سپتامبر (9 مهر) رسما معرفی خواهند شد. به نظر شما آیا این گوشی می تواند به موفقیت برسد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

  • گوگل پیکسل 4a چه معنایی برای پیکسل 5 دارد؟

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1289

به "تصاویر رندر گوشی گوگل پیکسل 5 منتشر شد؛ شباهت گسترده به پیکسل 4a" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رندر گوشی گوگل پیکسل 5 منتشر شد؛ شباهت گسترده به پیکسل 4a"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید