تور زمینی استانبول با اتوبوس از تهران با بیسان گشت

به گزارش سافاری رو، تور زمینی استانبول که یکی از تورهای پرطرفدار زمینی در بین ایرانیان است، باعث شده سالانه جمعیت زیادی از مسافران علاقمند به استانبول از این طریق به استانبول سفر نمایند.

تور زمینی استانبول با اتوبوس از تهران با بیسان گشت

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام شرکت بیسان گشت مهر، مجری مستقیم تورهای هوایی و زمینی استانبول بیسان گشت هست و مفتخر است که برگزاری این نوع تورها را به بهترین نحو و با کامل ترین خدمات، برای مسافران خود به اجرا در آورده است. به علاوه بنا به در خواست مسافر نوع پکیج سفر را به مسافران خود ارایه می دهد. لازم به ذکر است که شرکت بیسان گشت علاوه بر استانبول جهتهای خارجی دیگری چون در زمینه تور باکو مجری مستقیم بوده و تورهای زمینی و هوایی زیادی را به این شهر برگزار نموده است.

مسافران می توانند برای رزرو تورهای لحظه آخری زمینی و هوایی با شماره مستقیم شرکت بیسان گشت به شماره 02166538061 تماس گرفته و بعد از مشاوره کامل با بخش فروش بهترین تور را بنا به سلیقه خود انتخاب و رزرو نمایند و یا به وسیله وب سایت اختصاصی بیسان گشت به آدرس bisungasht.com بهترین تور های لحظه آخری جهت های مختلف من جمله استانبول را رزرو و خریداری کنید.

تور زمینی استانبول با قطار از تهران:

در واقع تور زمینی استانبول هم به صورت تور زمینی با اتوبوس از تهران و هم به صورت تور زمینی استانبول با قطار از تهران برگزار می باشد. در تور زمینی استانبول با قطار، قطار مستقیما به استانبول نمیرسد بلکه قطارهای سه ستاره البرز، از تهران به آنکارا میرود و بعد از رسیدن مسافران به آنکارا، مسافران تور استانبول میتوانند با اتوبوسهای آنکارا-استانبول و یا با قطارهای تند رو، خود را به استانبول برسانند. لازم به ذکر است این نوع سفر زمینی به استانبول در عین حالی که باید به آنکارا رفت و بعد از آن خود را به استانبول رسانید اما راحت بوده چرا که می تواند در طول جهت بر روی تخت های قطار استراحت نموده و در طول جهت در راه روها قدم زد و یا در رستوران قطار وعده های غذایی را سفارش و میل کرد. برای مسافرانی که عاشق سفر با قطار هستند بی شک این نوع سفر می تواند تجربه فوق العاده ای باشد و به ویژه برای افرادی که با خانواده با قطار به استانبول سفر می نمایند می تواند تجربه لذت بخشی باشد.

تور زمینی استانبول با اتوبوس:

تور زمینی استانبول با اتوبوس که یکی از سفرهای زمینی پر هوادار می باشد از ترمینال غرب تهران شروع می گردد و مزیت خوب آن نسبت به تور زمینی استانبول با قطار این است که علاوه بر یکسره بودن جهت سفر و عدم توقف اتوبوس، تور زمینی استانبول با اتوبوس از تهران همه روزه اجرا می گردد. اتوبوس های تور زمینی استانبول همگی اتوبوس های vip تخت شو 25 نفره می باشند و می توان گفت در طول جهت برای مسافرانی که عاشق ماجراجویی می باشند و با سفرهای زمینی طولانی مسئله ای ندارند می تواند تجربه لذت بخشی باشد. در تور زمینی استانبول با اتوبوس بیشتر جهت در خاک ترکیه می باشد و مدت زمانی که در راه هستید تا به استانبول برسید حدود 35 ساعت می باشد، یعنی تقریبا یک روز و نیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 652

به "تور زمینی استانبول با اتوبوس از تهران با بیسان گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور زمینی استانبول با اتوبوس از تهران با بیسان گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید