فراوری محتوا در موزه مردم شناسی بوشهر تقویت می گردد

به گزارش سافاری رو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: تقویت موزه مردم شناسی بوشهر از لحاظ فراوری محتوا در دستور کار قرار گرفته است.

فراوری محتوا در موزه مردم شناسی بوشهر تقویت می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمد حسین ارسطوزاده مدیر کل میراث فرهنگی این استان، با اعلام این خبر افزود: ورود گردشگر به هر شهر و یا استانی با اولویت هایی روبه رو است که احتیاج آشنایی با فرهنگ و رسوم آن دیار در نگاه اول احساس می گردد و موزه های مردم شناسی در نقاط مختلف جغرافیایی کشور این مسئولیت را به نسبت بالایی عهده دار هستند.

او افزود: با توجه به نگهداری اشیای تاریخی و با قدمت در چنین موزه هایی که بیشتر آن ها در قدیم کاربردی بوده اند، این احتیاجمندی را به وجود آورده که بهتر به بازدید کننده معرفی و شناسانده گردد و به همین دلیل یکی از بهترین کارهای قابل انجام برای رسیدن به این موزه فراوری محتوا برای اشیاست.

محمد حسین ارسطوزاده توضیح داد: با ایجاد این کار پیشینه و گذشته اشیا با یک بسته محتوایی برای معرفی ارائه می گردد که سهولت آشنایی را با فرهنگ و آداب استان بیشتر می نماید و یاری خواهد نمود بازدید از موزه لذت بیشتری را برای بازدید کننده داشته باشد.

ارسطوزاده در سرانجام این خبر به مکان موزه مردم شناسی بوشهر اشاره نمود که خود از لحاظ معماری یکی از بناهای زیبای استان در بافت تاریخی شهر بوشهر است اظهار کرد: قرارگیری موزه مردم شناسی بوشهر در نوار ساحلی خلیج فارس و بافت تاریخی بوشهر یک جاذبه است که با تعریف به عنوان موزه مردم شناسی بر جذابیت این موزه افزوده شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 906

به "فراوری محتوا در موزه مردم شناسی بوشهر تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری محتوا در موزه مردم شناسی بوشهر تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید