خبرنگاران بارندگی به مناطق شمال و شرق استان اصفهان خسارت زد

به گزارش سافاری رو، اصفهان- خبرنگاران- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارندگی های شدید شبانه روز گذشته خسارت های اقتصادی در مناطق شمال و شرق این استان به بار آورد.

خبرنگاران بارندگی به مناطق شمال و شرق استان اصفهان خسارت زد

منصور شیشه فروش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این بارندگی ها از جبهه دریای سیاه شروع شد و کل استان و بویژه نیمه شمالی و شرقی در مناطق کاشان، نطنز، اردستان، نایین و در شرق اصفهان در مناطق جرقویه و خور و بیانک را در برگرفت.

وی اضافه نمود: در مجموع تا به امروز به 45 دستگاه خودرو در این مناطق امدادرسانی شده و تخلیه آب بیش از 27 مورد واحد مسکونی و تجاری و معابر روستایی نیز توسط 32 تیم امدادرسانی انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه نمود: بر اثر این بارندگی ها خساراتی به معابر روستایی، جاده های ارتباطی، هفت دهنه پل و پنج رشته قنات در این شهرستانها وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه این بارندگی از روز گذشته شروع و تا عصر امروز ادامه دارد، یادآور شد: دمای هوا در این مدت پنج درجه کاهش یافته است.

نیروهای امدادرسانی خور و بیابانک در حالت آماده باش هستند

شیشه فروش توضیح داد: اکنون در منطقه خور و شرق اصفهان همچنان بارش ها ادامه دارد و تیمهای مدیریت بحران در این منطقه در حالت آماده باش هستند.

محور خور به جندق مسدود است

وی توضیح داد: بطور موقت محور خور به جندق و برعکس به علت شدت بارشها مسدود اعلام شد و بارشهای فوق باعث سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در بخشهای جرقویه، زواره، بخش مرکزی نطنز و نیز مناطق فرخی ، چاهملک، بیاضه، هفتومان و شهر خور و بیابانک شده است.

بیشترین بارندگی در روستای بیاضه خور و بیابانک

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، بیشترین میزان بارشها را در روستای بیاضه خور و بیابانک با 43 میلیمتر اعلام و اضافه نمود: از شبانه روز گذشته تا به امروز در میمه 5،9 میلیمتر، در ابیانه 18 و در نطنز 12 میلیمتر و بادرود هشت میلیمتر بارش گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1740

به "خبرنگاران بارندگی به مناطق شمال و شرق استان اصفهان خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارندگی به مناطق شمال و شرق استان اصفهان خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید