خبرنگاران 210 عملیات آتش نشانی در گتوند اجرا شد

به گزارش سافاری رو، دزفول-خبرنگاران- مسوول آتش نشانی شهرداری گتوند گفت: در سال گذشته 210 عملیات از سوی آتش نشانی شهرداری گتوند انجام شد.

خبرنگاران 210 عملیات آتش نشانی در گتوند اجرا شد

روح الله نصیری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: بیشترین این عملیات مربوط به آتش سوزی ها و کمترین عملیات مربوط به غرق شدگی و تصادف بوده است.

وی اضافه کرد: آتش نشانی شهرداری گتوند دارای 6 نیرو، سه دستگاه سنگین و یک دستگاه سبک است و احتیاجمند تقویت می باشد.

مسوول آتش نشانی شهرداری گتوند ادامه داد: وسایل مورد احتیاج تیم های امداد و نجات و غواصی، خودروی پیشرو، تجهیزات امداد کوهستان، تجهیزات ارتباط سریع و بی سیم از جمله امکاناتی هست که آتش نشان های شهرستان گتوند از آن محروم هستند.

نصیری به آمار بالای آتش سوزی ها در فصل تابستان اشاره نمود و گفت: برای اطفای حریق احتیاجمند تقویت نیروی انسانی هستیم تا علاوه بر نجات جان شهروندان از خسارات جلوگیری گردد.

وی گفت: شهروندان حین رخ دادن حادثه ابتدا با شماره 125 آتش نشانی تماس بگیرند و قبل از هر اقدامی نکات ایمنی رعایت را رعایت نمایند.

مسوول آتش نشانی شهرداری گتوند اضافه کرد: در جریان عملیات آتش نشانان مردم خونسرد باشند و راستا را برای امداد گران باز نمایند و تا ایمن شدن کامل منطقه به محل حادثه نزدیک نشوند.

روح الله نصیری درپایان گفت: تجمع در محل حادثه منجر به کند شدن عملیات امدادرسانی از سوی نیروهای امدادی عملیاتی است و مردم در این شرایط باید همکاری نمایند.

به گزارش خبرنگاران کمبود امکانات و نیروی انسانی، آتش نشانی های گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان و سماله را در حوادث با مسائلی روبرو نموده است و در نظرگرفتن اعتباری مناسب برای برطرف مسائل آتش نشانی ها از سوی دستگاه های ذیربط استانی ضرورت دارد.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1679

به "خبرنگاران 210 عملیات آتش نشانی در گتوند اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 210 عملیات آتش نشانی در گتوند اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید