دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس، بورسیه دانشگاه بین المللی المپیک روسیه را کسب کرد

به گزارش سافاری رو، دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس و نماینده فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به عنوان اولین ایرانی، بورسیه حضور در دوره آموزشی مدیریت ورزشی دانشگاه بین المللی المپیک روسیه را کسب کرد.

دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس، بورسیه دانشگاه بین المللی المپیک روسیه را کسب کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، محمدنور مهیا متولد شهر دشتی استان هرمزگان است که پس از موفقیت در فرآیند مصاحبه گزینش فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی، فدراسیون جهانی (فیزو) و مصاحبه دانشگاه بین المللی المپیک روسیه توانست بورسیه حضور در دوره آموزشی مدیریت ورزشی دانشگاه بین المللی المپیک در سال 2020- 2021 را اخذ نماید.

وی اکنون دانشجو دانشگاه تربیت مدرس و مدرس رسمی دوره های مربیگری فدراسیون فوتبال است که سابقه حضور در آموزشگاه رهبران داوطلبی فیزو سال 2018 کازان روسیه را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است بورسیه آموزشی اجرایی مدیریت ورزشی دانشگاه بین المللی المپیک روسیه رنکینگ دوم دوره های آموزشی مدیریت ورزشی در اروپا را دارد که سالانه تنها به 20 تحصیلکرده منتخب ورزشی از سراسر جهان اعطا می گردد. در این دوره دانشجویانی از کشورهای بلژیک، ایتالیا، کره جنوبی و ... حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1276

به "دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس، بورسیه دانشگاه بین المللی المپیک روسیه را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس، بورسیه دانشگاه بین المللی المپیک روسیه را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید