رستوران تاوادوری باتومی

به گزارش سافاری رو، یکی از سوالاتی که برای اغلب گردشگران در سفر به باتومی پیش می آید این است که در کدام رستوران های باتومی غذا بخوریم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که رستوران های باتومی از نظر قیمت ، سبک غذاها ، موقعیت ، کیفیت غذاها ، سرویس دهی و طراحی داخلی با یکدیگر متفاوت می باشند و گردشگران تور باتومی با توجه به ذائقه ، سلیقه و بودجه خود می توانند مناسب ترین رستوران را برای سرو غذا انتخاب نمایند . رستوران تاوادوری باتومی Restaurant Tavaduri Batumi یکی از بهترین رستوران های شهر ساحلی باتومی برای چشیدن انواع غذاهای محلی و گرجستانی است . این رستوران همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 نیمه شب با انواع غذاهای خوشمزه از مشتریان خود پذیرایی می نماید . گفتنی است که قیمت غذاهای رستوران تاوادوری شهر باتومی متوسط می باشد .

رستوران تاوادوری باتومی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

تاوادوری را می توان یکی از بهترین رستورانهای باتومی دانست . این رستوران که در خیابان کرنر پوشکینا | خیابان لرمونتو واقع شده علاوه بر غذاهای محلی و گرجستانی انواع غذاهای اروپایی را در منوی خود جای داده و دارای منوی مخصوص افراد گیاهخوار و وگان می باشد . این رستوران برای وعده های صبحانه ، ناهار ، شام و همچنین صبحانه دیروقت باز بوده و انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت را برای مشتریان سرو می نماید . در رستوران تاوادوری برای طبخ غذاها از مواد اولیه سالم ، تازه و با کیفیت استفاده می گردد که این امر بر کیفیت غذاها تاثیر مستقیم و مثبت دارد . این رستوران برای آنانی که در سفر به باتومی تمایل دارند انواع غذاهای گرجی را سرو نمایند گزینه مناسبی است .

رستوران تاوادوری گرجستان را می توان در میان معروف ترین رستوران های باتومی جای داد . علاوه بر سرو غذاهای خوشمزه با قیمت متوسط وجود پارکینگ رایگان ، اینترنت وای فای رایگان ، تخفیف و هدیه به مناسبت روز تولد ، سرویس دهی و فضای مناسب آن نیز در جذب مخاطب بی تاثیر نبوده است . این رستوران دارای دو طبقه است که در سالن و بالکن طبقه دوم آن می توان فضایی متفاوت از طبقه اول را که غالبا دود آلود است تجربه نمود .

مشخصات رستوران تاوادوری باتومی

  • آدرس رستوران تاوادوری باتومی : Lermontova St., 36/38 | Corner Pushkina St., Batumi, Georgia
  • تلفن رستوران تاوادوری در باتومی : 593313611 - 995+
  • ساعت کاری رستوران Tavaduri باتومی : همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 نیمه شب
  • سبک منوی رستوران تاوادوری Tavaduri باتومی : غذاهای گرجی ، اروپایی ، منو مخصوص افراد گیاهخوار و وگان
  • قیمت غذاهای رستوران تاوادوری گرجستان : متوسط
  • وعده ها : صبحانه ، صبحانه دیروقت ، ناهار و شام
منبع: لذت سفر
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 942

به "رستوران تاوادوری باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران تاوادوری باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید