رستوران های پرطرفدار مازندران

به گزارش سافاری رو، برای سفر به شمال به ویژه مازندران زیبا می توان دلایل زیادی داشت، از نفس کشیدن در آب وهوای تازه و تمیز شهرها و روستاهای این استان گرفته تا بازدید از جاذبه های طبیعی خیره کننده ای که نظیر آن ها را هیچ جای دیگری نمی توان پیدا کرد. یکی از مجذوب کنندهیت های سفر به مازندران اما تجربه خوردن غذاهای خوشمزه محلی است که در رستوران ها و اقامتگاه های بوم گردی شهرهای مختلف این استان سرو می شود و سفر را مجذوب کننده تر و دلچسب تر می کند. به همین دلیل امروز در این مطلب می خواهیم به سراغ تعدادی از معروف ترین و پرطرفدارترین رستوران های مازندران برویم تا ببینیم در سفر به شهرهای مختلف توریستی این استان باید به کجا سر بزنیم تا بتوانیم بهترین غذاها را بخوریم. همراه باشید.

رستوران های پرطرفدار مازندران

رستوران حاج حسن ساری

از رستوران حاج حسن به نام یکی از بهترین رستوران های ساری یاد می کنند و به نظر می رسد با وجود نظرات مثبت زیادی که درباره این رستوران در سایت های معتبری مانند تریپ ادوایزر وجود دارد، بتوان این ادعا را تایید کرد. رستوران حاج حسن ساری رستورانی با منوی غذاهای ایرانی و محلی است و انواع کباب ها، خورش ها و پلوها را سرو می کند. فضای داخلی و بیرونی رستوران حاج حسن شبک، عظیم و دلباز است و در کنار غذا انواع اردو، چاشنی و دسر هم در اختیار مشتریان این رستوران قرار می گیرد.

آدرس: ساری، ابتدای اتوبان نکا

رستوران دانانو متل قو

رستوران دانانو در متل قو یکی از مشهورترین رستوران های شهر و این محدوده محسوب می شود. این رستوران غذاهای فست فودی و ایتالیایی سرو می کند و در نزدیکی برج های مشهور عظیم زاده واقع شده است. چیدمان و فضای رستوران دلنشین و مجذوب کننده است و به دلیل کیفیت بالای غذاها، عموما مشتر های زیادی جذب آن می شود. قیمت غذاهای رستوران دانانو نسبتا بالاست که به گفته مشتریان با توجه یه کیفیت غذا، این قیمت بالا منطقی به نظر می رسد.

در کنار انتخاب بهترین و پرطرفدارترین رستوران، اگر برای اجاره ویلا در متل قو هم در پی بهترین گزینه هستید، می توانید از سایت هومسا کمک بگیرید.

آدرس: متل قو، نرسیده به برج های عظیم زاده، نبش دهکده شیرین

رستوران حوریا بابل

رستوران حوریا بابل یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین رستوران های این شهر عظیم استان مازندران است. شما در رستوران حوریا می توانید از طعم انواع کباب های ایرانی مانند شیشلیک، سلطانی، برگ، جوجه کباب و پیش غذاهای سنتی و محلی مانند میرزا قنامی، سوپ، کشک بادمجان، ترشی و زیتون پرورده لذت ببرید. مشتریان این رستوران اکثرا خاطره های خوشی از صرف غذا در اینجا دارند و به همین دلیل از اینجا به نام یکی از بهترین رستوران های بابل یاد می کنند.

آدرس: بابل، باغ فردوس، میدان جهاد

رستوران اکبر جوجه آمل

نمی شود از رستوران های پر طرفدار مازندران صحبت کرد اما نامی از اکبر جوجه به میان نیاورد. رستوران اکبر جوجه آمل یکی از رستوران های قدیمی اکبر جوجه است و به نام یکی از پر طرفدارترین و بهترین رستوران های این شهر بین گردشگران و اهالی آمل معروفیت دارد. منوی غذایی این رستوران هم که مشخص است، جوجه ای که به شیوه اکبر جوجه طبخ و با سس مخصوص و مشهور آن همراه با برنج سرو می شود.

نام شعبه اکبر جوجه میدان هزار سنگر آمل در سایت اصلی اکبر جوجه ذکر شده است و می توانید با خیال راحت از بابت اصل بودن این شعبه، در آن غذا صرف کنید.

آدرس: آمل، میدان هزار سنگر، روبروی کنندگی سایپا

رستوران میزبان بابلسر

رستوران میزبان بابلسر متعلق به مجموعه تفریحی اقامتی میزبان بابلسر و هتل 5 ستاره این مجموعه است و به صورت سلف سرویس از مشتریان خود پذیرایی می کند. در این رستوران هر سه وعده غذایی اصلی سرو می شود و صبحانه های سلف سرویس آن معروفیت زیادی دارد. انواع غذاها و خوراکی های گرم و سرد در منوی صبحانه این رستوران به چشم می خورد و با چشم انداز زیبایی که رستوران میزبان دارد، خاطره خوشی از صرف صبحانه برای شما خلق می کند.

آدرس: بابلسر، کیلومتر 3 کمربندی، مجموعه اقامتی تفریحی میزبان

رستوران چاشت محمودآباد

رستوران چاشت یک رستوران سنتی معروف در شهر محمودآباد است که در فضایی بسیار زیبا در کنار شالیزارهای برنج از مشتریان خود پذیرایی می کند. بیشتر غذاهای این رستوران شامل چلوهای محلی مانند چلو غاز ناردونی شکم پر، چلو کباب طبری و چلو ناردونی شکم پر می شود که در کنار انواع پیش غذاها و چاشنی های سنتی شمال و دسرهای مخصوص، تجربه چشیدن یک غذای شمالی و محلی مجذوب کننده را در اختیارتان می گذارد.

البته اگر سفر شما به این شهر گذری نیست و قصد اقامت و اجاره ویلا و سوئیت در محمودآباد را دارید، می توانید از سایت هومسا به ویلاهای برگزیده و خوب این شهر دسترسی داشته باشید.

آدرس: محمودآباد، جاده نوشهر-محمودآباد، نرسیده به مجتمع تفریحی نفت، بعد از مجتمع نارنجستان

رستوران آبادگران چالوس

این رستوران در حقیقت بخشی از مجموعه تفریحی آبادگران چالوس است که در بخش ساحلی شهر واقع شده است و از دو رستوران ایتالیایی و سنتی تشکیل شده است. بر اساس گفته مشتریان رستوران، کیفیت غذاهای ایرانی بسیار بالاست و به شیوه ای عالی طبخ و سرو می شود اما غذاهای رستوران ایتالیایی هنوز برای بهترین شدن جای کار دارند. با این وجود، این دو رستوران در بین بهترین رستوران های شهر چالوس قرار می گیرند و تقریبا همیشه رستوران های مجموعه آبادگران شلوغ و پر ازدحام هستند. قیمت غذاهای رستوران ها هم به نسبت دیگر رستوران های شهر بالاست.

آدرس: چالوس، کلارآباد، نبش فروشگاه لایکو، رستوران آبادگران

رستوران بلوط اربه کله رامسر

رستوران بلوط اربه کله رامسر که در چند سال اخیر به لیست رستوران های این شهر اضافه شده، توانسته است به نام یکی از بهترین رستوران های رامسر از خود نام خوبی بر جای بگذارد. این رستوران چشم انداز فوق العاده زیبایی به رامسر و دریا دارد و در دل جنگل های سرسبز شمال، خاطره دلچسبی از صرف غذا برای تان به ارمغان می آورد. در رستوران بلوط هم می توانید صبحانه میل کنید و هم برای صرف ناهار سری به اینجا بزنید. غذاهای سنتی و محلی از مهم ترین غذاهای سرو شده در رستوران بلوط هستند.

آدرس: رامسر، سادات شهر، 5 کیلومتری روستای اربه کله

هومسا همسفر لحظه های خوش شما

امیدواریم به هر جای مازندران زیبا که سفر می کنید و در هر رستوران یا چایخانه یا اقامتگاه بوم گردی که غذا میل می کنید، بهترین تجربه ها برای تان رقم بخورد و از لحظه لحظه سفرتان لذت ببرید. مطمئنا اطمینان داشتن از یک محل اقامت خوب که از پیش رزرو کرده باشید و بدانید در سفر جای مناسبی برای شب مانی دارید، لذت سفر شما را چند برابر می کند. ما در سایت هومسا در پی این هستیم که این اطمینان خاطر را برای شما به وجود بیاوریم.

سایت اجاره ویلا و سوئیت آنلاین هومسا از بهترین سامانه های اجاره ویلا است که امکان اجاره اقامتگاه های تمیز با مناسب ترین قیمت و بهترین پشتیبانی را برای کاربران خود فراهم می کند. پس با عضویت در هومسا و اجاره آنلاین اقامتگاه از این سایت دیگر نیازی نیست نگران اقامت خود در سفر به مازندران زیبا باشید. ایمن و سلامت سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1853

به "رستوران های پرطرفدار مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های پرطرفدار مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید