شاگردان مورینیو در پی جبران ناکامی

به گزارش سافاری رو، امروز رقابت های سری آ ایتالیا با انجام پنج ملاقات پیگیری می گردد.

شاگردان مورینیو در پی جبران ناکامی

به گزارش خبرنگاران، امروز هفته سیزدهم سری آ ایتالیا با برگزاری پنج ملاقات از ساعت 15:00 به وقت تهران پیگیری می گردد و در مهمترین ملاقات ها اینتر میلان میزبان ناپولی است و جنوا به مصاف رم خواهد رفت.

تیم فوتبال ساسولو در حالی میزبان کالیاری قعر نشین جدول سری آ است که امیدوار است با پیروزی در این ملاقات تا حدودی خودش را به رتبه های بالایی جدول سری آ نزدیک تر کند. کالیاری هم مثل فصل گذشته شرایطی مناسب ندارد و آن ها امیدوار هستند با این پیروزی مقابل ساسولو خودشان را از قعر جدول خلاص نمایند.

بولونیا در این فصل نسبتا نتایج خوبی را کسب نموده است و با هجده امتیاز در رده نهم جدول سری آ نهاده شده است و آن ها امیدوار هستند بتوانند، سرانجام فصل نیز در میانه های جدول سری آ قرار گیرند، اما تیم قدیمی ونیز که پس از سال ها توانست جواز حضور در سری آ را به دست آورد، اکنون با دوازده امتیاز در رده پانزدهم سری آ نهاده شده است.

سالرنیتانا فصل گذشته در رتبه دوم سری بی ایتالیا نهاده شد تا پس از بیست و سه سال پیروز گردد جواز حضور در سری آ را کسب کند، اما آن ها تا به امروز عملکرد پیروزی در این لیگ نداشته اند و از دوازده بازی برگزار شده فقط توانسته اند هفت امتیاز کسب کند تا از الان سالرنیتانا یکی از گزینه های سقوط به سری بی باشد. سمپدوریا تیم ریشه دار ایتالیایی این فصل نتایج بسیار ضعیفی کسب نموده و با 9 امتیاز در رتبه هجدهم حضور دارد. آن ها امیدوارند امروز بتوانند سالرنیتانا را شکست دهند و از قعر جدول فاصله بگیرند.

این ملاقات یکی از مهم ترین بازی های این هفته است، اینتری ها فصل گذشته مقتدرانه توانستند فاتح سری آ ایتالیا شوند و به سلطه یوونتوس پایان دهند، اما این فصل ناپولی با سرمربی کارکشته خود اسپالتی تا به امروز توانسته است با 32 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به آث میلان صدرنشین سری آ گردد. اینتر در این بازی محکوم به برد است چرا که در صورت مساوی یا شکست مقابل ناپولی فاصله آن ها با صدر جدول بیشتر خواهد شد.

جنوا نیز یکی از تیم های قدیمی حاضر در سری آ محسوب می گردد، اما آن ها شرایط خوبی در جدول ندارند و با 9 امتیاز در رتبه هفدهم نهاده شده اند و مسلما با تداوم این نتایج آن ها یکی از گزینه های سقوط به دسته پایین تر خواهند بود.تیم فوتبال رم با راهنمایی مورینیو آرزوهای بزرگی را دنبال می نماید اما با توجه به هزینه های تیم های ثروتمند سری آ مثل آث میلان، اینتر میلان و یوونتوس رمی ها شانس زیادی برای کسب قهرمانی ندارند و امیدوارند در سرانجام فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب نمایند.

بیشتر بخوانید

  • پیشنهاد سرمربی میلان؛ اجرای قوانین بسکتبال در فوتبال
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2025

به "شاگردان مورینیو در پی جبران ناکامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان مورینیو در پی جبران ناکامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید