سفر هیجان انگیز به سرزمین عجایب: گشتی در بهترین شهربازی های کانادا

به گزارش سافاری رو، کانادا، سرزمین پهناور و زیبای آمریکای شمالی، علاوه بر طبیعت خیره کننده و فرهنگ غنی، از جاذبه های تفریحی فراوانی نیز برخوردار است. در میان این جاذبه ها، شهربازی ها با هیجان و سرگرمی بی پایان خود، مقصدی بی نظیر برای گردشگران و به ویژه خانواده ها به شمار می آیند. اگر شما نیز قصد سفر به کانادا را دارید، بازدید از شهربازی های این کشور را از دست ندهید. در ادامه، با ما همراه باشید تا گشتی در بهترین شهربازی های کانادا بزنیم و از دنیای هیجان انگیز آن ها لذت ببریم.

سفر هیجان انگیز به سرزمین عجایب: گشتی در بهترین شهربازی های کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید و میخواهید از زیباترین شهر کانادا دیدن کنید با ما همراه شوید.

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین شهربازی های کانادا آشنا کنیم تا در سفر خود به این کشور زیبا، بتوانید از این مراکز تفریحی لذت ببرید و خاطراتی ماندگار بسازید.

شهربازی لاروند مونترال: هیجان در قلب تاریخ

شهربازی لاروند مونترال (La Ronde)، یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین شهربازی های کانادا است که در جزیره سنت هلن (Île Sainte-Hélène) در قلب شهر مونترال واقع شده است. این شهربازی با بیش از 40 دستگاه بازی متنوع، پارک آبی و نمایش های زنده، مقصدی عالی برای تفریح و سرگرمی در تمام طول سال است.

از جمله جذاب ترین بخش های شهربازی لاروند می توان به رولرکوسترهای مهیج مانند "Le Monstre" و "Edn'Or Aventure" اشاره کرد که آدرنالین خون شما را به شدت بالا می برند. علاوه بر این، بازی های آبی مانند "Splash O Rama" و "Le Vampire" در روزهای گرم تابستان، گزینه ای عالی برای خنک شدن و لذت بردن از تفریحات آبی هستند.

همچنین، شهربازی لاروند دارای یک آکواریوم بزرگ با بیش از 4000 گونه جانوری دریایی است که بازدیدکنندگان را به سفری اعجاب انگیز در دنیای زیر آب می برد. نمایش های زنده و مهیج این شهربازی نیز از جمله مواردی است که نباید از دست داد.

شهربازی کاناداز: سفر به سرزمین عجایب

شهربازی کاناداز (Canada's Wonderland)، واقع در شهر واوگان (Vaughan) در نزدیکی تورنتو، یکی از محبوب ترین شهربازی های کانادا در میان خانواده ها است. این شهربازی با بیش از 180 دستگاه بازی متنوع، از جمله 17 رولرکوستر مهیج، پارک آبی و نمایش های زنده، تجربه ای فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان خود رقم می زند.

از جمله جذاب ترین بخش های شهربازی کاناداز می توان به منطقه "Planet Energy" اشاره کرد که با رولرکوسترهای هیجان انگیز و بازی های علمی، کودکان را به دنیای علم و اکتشاف می برد. علاوه بر این، منطقه "Splash Works" با سرسره های آبی هیجان انگیز و استخرهای بزرگ، در روزهای گرم تابستان، مکانی عالی برای خنک شدن و لذت بردن از تفریحات آبی است.

همچنین، شهربازی کاناداز دارای یک سالن نمایش بزرگ است که در آن نمایش های زنده و مهیجی مانند "Legends of Illusion" و "The Adventures of Pirate Captain Jack" به اجرا در می آیند.

شهربازی واندرلند تورنتو: دنیایی از جادو و فانتزی

شهربازی واندرلند تورنتو (Canada's Wonderland) یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شهربازی های کانادا است که در شهر واوگان (Vaughan) در نزدیکی تورنتو واقع شده است. این شهربازی با بیش از 200 دستگاه بازی متنوع، از جمله 17 رولرکوستر مهیج، پارک آبی و نمایش های زنده، مکانی عالی برای تفریح و سرگرمی در تمام طول سال است.

از جمله جذاب ترین بخش های شهربازی واندرلند تورنتو می توان به منطقه "Medieval Faire" اشاره کرد که با قلعه های باشکوه، بازی های قرون وسطایی و نمایش های زنده، بازدیدکنندگان را به سفری در زمان می برد. علاوه بر این، منطقه "Celebration Plaza" با فضاهای زیبا و نمایش های آتش بازی، مکانی عالی برای لذت بردن از یک شب رویایی است.

همچنین، شهربازی واندرلند تورنتو دارای یک آکواریوم بزرگ با بیش از 100 گونه جانوری دریایی است که بازدیدکنندگان را به سفری اعجاب انگیز در دنیای زیر آب می برد.

شهربازی پلی‌لند ونکوور: هیجان در کنار ساحل

شهربازی پلی‌لند ونکوور (Playland Vancouver)، واقع در شهر ونکوور و در کنار ساحل زیبای خلیج انگلیسی، یکی از محبوب ترین شهربازی های کانادا در میان جوانان است. این شهربازی با بیش از 30 دستگاه بازی متنوع، از جمله 10 رولرکوستر مهیج، پارک آبی و نمایش های زنده، تجربه ای هیجان انگیز را برای بازدیدکنندگان خود رقم می زند.

از جمله جذاب ترین بخش های شهربازی پلی‌لند ونکوور می توان به منطقه "Adrenaline Peak" اشاره کرد که با رولرکوسترهای هیجان انگیز مانند "The Beast" و "Wooden Roller Coaster" آدرنالین خون شما را به شدت بالا می برند. علاوه بر این، منطقه "Waterfront Park" با سرسره های آبی هیجان انگیز و استخرهای بزرگ، در روزهای گرم تابستان، مکانی عالی برای خنک شدن و لذت بردن از تفریحات آبی است.

همچنین، شهربازی پلی‌لند ونکوور دارای یک سالن نمایش بزرگ است که در آن نمایش های زنده و مهیجی مانند "The Lumberjack Show" و "The Stuntman Show" به اجرا در می آیند.

شهربازی لا روندی: هیجان و تاریخ در قلب مونترال

شهربازی لا روندی (La Ronde) یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شهربازی های کانادا است که در شهر مونترال و در جزیره سنت هلن (Île Sainte-Hélène) واقع شده است. این شهربازی با بیش از 40 دستگاه بازی متنوع، از جمله 12 رولرکوستر مهیج، پارک آبی و نمایش های زنده، مقصدی عالی برای تفریح و سرگرمی در تمام طول سال است.

از جمله جذاب ترین بخش های شهربازی لا روندی می توان به منطقه "Kidstown" اشاره کرد که با بازی های مخصوص کودکان، مکانی عالی برای گذراندن وقت برای خانواده هایی با کودکان کوچک است. علاوه بر این، منطقه "Viking Adventure" با رولرکوسترهای هیجان انگیز و بازی های ماجراجویانه، تجربه ای فراموش نشدنی را برای کودکان و نوجوانان رقم می زند.

همچنین، شهربازی لا روندی دارای یک آکواریوم بزرگ با بیش از 4000 گونه جانوری دریایی است که بازدیدکنندگان را به سفری اعجاب انگیز در دنیای زیر آب می برد. نمایش های زنده و مهیج این شهربازی نیز از جمله مواردی است که نباید از دست داد.

شهربازی کاناداز واندرلند: دنیایی از سرگرمی برای همه

شهربازی کاناداز واندرلند (Canada's Wonderland) یکی از محبوب ترین شهربازی های کانادا در میان گردشگران است. این شهربازی با بیش از 180 دستگاه بازی متنوع، از جمله 17 رولرکوستر مهیج، پارک آبی و نمایش های زنده، تجربه ای فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان خود رقم می زند.

از جمله جذاب ترین بخش های شهربازی کاناداز واندرلند می توان به منطقه "Planet Energy" اشاره کرد که با رولرکوسترهای هیجان انگیز و بازی های علمی، کودکان را به دنیای علم و اکتشاف می برد. علاوه بر این، منطقه "Splash Works" با سرسره های آبی هیجان انگیز و استخرهای بزرگ، در روزهای گرم تابستان، مکانی عالی برای خنک شدن و لذت بردن از تفریحات آبی است.

همچنین، شهربازی کاناداز واندرلند دارای یک سالن نمایش بزرگ است که در آن نمایش های زنده و مهیجی مانند "Legends of Illusion" و "The Adventures of Pirate Captain Jack" به اجرا در می آیند.

شهربازی کورنوال: یک سفر خاطره انگیز در قلب طبیعت

شهربازی کورنوال (Cornwall Fun Park) یکی از کوچکترین اما مفرح ترین شهربازی های کانادا است که در شهر کورنوال (Cornwall) در استان انتاریو واقع شده است. این شهربازی با بیش از 20 دستگاه بازی متنوع، از جمله رولرکوسترهای هیجان انگیز و بازی های کودکانه، برای تمام سنین مناسب است.

از جمله جذاب ترین بخش های شهربازی کورنوال می توان به منطقه "Splash Pad" اشاره کرد که با فواره های بازیگوش و سرسره های کوچک، برای کودکان خردسال طراحی شده است. علاوه بر این، منطقه "Mini Golf" با زمین های گلف مینیاتوری، گزینه ای عالی برای گذراندن یک روز مفرح در میان دوستان و خانواده است.

همچنین، شهربازی کورنوال دارای یک باغ وحش کوچک است که در آن کودکان می توانند با حیوانات اهلی مانند بزها، گوسفندان و پرندگان آشنا شوند.

شهربازی های آبی کانادا: موجی از هیجان و خنکا

علاوه بر شهربازی های بزرگ و معروف، کانادا دارای تعداد زیادی شهربازی آبی است که در روزهای گرم تابستان، گزینه ای عالی برای خنک شدن و لذت بردن از تفریحات آبی هستند. از جمله محبوب ترین شهربازی های آبی کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Wet'n'Wild Toronto: این شهربازی آبی بزرگ در شهر براmpton در نزدیکی تورنتو واقع شده است و با بیش از 40 سرسره آبی هیجان انگیز، استخرهای بزرگ و فضای بازی کودکان، مکانی عالی برای گذراندن یک روز مفرح در میان دوستان و خانواده است.

  • Calaway Park: این شهربازی آبی در شهر Langdon در نزدیکی کلگری واقع شده است و با بیش از 30 سرسره آبی هیجان انگیز، استخرهای بزرگ و فضای بازی کودکان، مکانی عالی برای گذراندن یک روز مفرح در میان دوستان و خانواده است.

  • Splashdown Parks: این شهربازی آبی با سه شعبه در شهرهای ویندسور (Windsor)، Penticton و Whistler واقع شده است و با بیش از 20 سرسره آبی هیجان انگیز، استخرهای بزرگ و فضای بازی کودکان، مکانی عالی برای گذراندن یک روز مفرح در میان دوستان و خانواده است.

شهربازی های کانادا: برای همه سلیقه ها

شهربازی های کانادا با ارائه طیف گسترده ای از بازی های مهیج، نمایش های جذاب و فضاهای مفرح، لحظاتی فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان از هر سنی رقم می زنند. در سفر خود به کانادا، حتما از یکی از این شهربازی های دیدنی و مهیج دیدن کنید و خاطراتی ماندگار برای خود و خانواده خود بسازید.

انتشار: 1 آذر 1402 بروزرسانی: 1 آذر 1402 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 794

به "سفر هیجان انگیز به سرزمین عجایب: گشتی در بهترین شهربازی های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیجان انگیز به سرزمین عجایب: گشتی در بهترین شهربازی های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید