طناز طباطبایی وقتی زشت بود !

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: عکس از طناز طباطبایی در فضای مجازی منتشر شد که چهره بدون عمل او را نشان می دهد.

طناز طباطبایی وقتی زشت بود !

طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است. طناز طباطبایی بازیگر متولد اردیبهشت است. طناز طباطبایی با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی به دنیای بازیگری وارد شد. طناز طباطبایی در یک فیلم سینمایی بازی نموده است که جلوی اکران آن گرفته شده است.عکس قدیمی طناز طباطبایی همه را شوکه کرد.

به گزارش خبرنگاران، طناز طباطبایی یکی از بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیون است که اخیرا عکسی از او سوژه کاربران فضای مجازی شده است. این عکس مربوط به گریم یکی از فیلم های او بوده است که چهره بدون آرایش و بینی بزرگ این خانم بازگیر توجه همه را به خودش جلب نموده است.

زندگی حرفه ای طناز طباطبایی

طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. او از سال 1379 وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند.

پس از یک ماه برای بازی در مجموعهٔ ذبیح انتخاب شد. اما اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی بود که در فیلم به نام خودش اولین حضورش را در فیلم های سینمایی رقم زد. او به جز بازیگری در عرصه های دیگری از جمله موسیقی و نقاشی هم فعالیت داشته است.

بازی طناز طباطبایی در مجموعه میوه ممنوعه

وی با بازی در مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه که جز نقش های اصلی سریال بود مطرح شد. در سال 1387 برای نخستین بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم صداها شد. او در فیلم مرهم توانایی های خودش را بیشتر نشان داد. در سال 1389 در فیلم گزارش یک جشن به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد که این فیلم توقیف شده است. طباطبایی در سال 1396 برنده تندیس برترین بازیگر نقش مکمل زن در یازدهمین دوره جشن منتقدان سینمای ایران برای بازی در فیلم ویلایی ها شد.

علاوه بر طناز طباطبایی از مهناز افشار، ساره بیات، الناز شاکردوست و آنا نعمتی هم می توان به عنوان بازیگران زن با نفوذ سینمای ایران نام برد.

منبع: رکنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1960

به "طناز طباطبایی وقتی زشت بود !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طناز طباطبایی وقتی زشت بود !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید