مجازات برای نمایش مدل موهای عجیب در فوتبال عمان

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: پس از خوشحالی های پس از گل غیرعادی، اتحادیه فوتبال عمان ممنوعیت استفاده از مدل های مو عجیب و غریب را هم به فهرست تخلفات انضباطی فوتبال این کشور اضافه نمود.

مجازات برای نمایش مدل موهای عجیب در فوتبال عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مدل های موی غیرعادی و عجیب و غریب، از روزهای دور دوران بازیگری کوین کیگان گرفته تا نقش و نگارهای نقش بسته بر سر جبرئیل سیسه و امروز مدل موی تاج خروسی بازیکنانی مانند ماریو بالوتلی همیشه سوژه ای برای تفریح و خنده اهالی فوتبال و دوستداران این رشته ورزشی بوده است اما طرفداران فوتبال در عمان طبق قانون جدیدی که اتحادیه فوتبال کشورشان وضع نموده است از این تماشای چنین صحنه هایی محروم شده اند.

اتحادیه فوتبال عمان پس از محروم کردن بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال این کشور از انجام خوشحالی های عجیب و غریب پس از گل، اکنون آنها را از نمایش مدل های عجیب و غریب برای موهای سر خود نیز محروم نموده است.

طبق بند جدیدی که به قوانین انضباطی فوتبال عمان اضافه کرده شده است، به نمایش گذاشتن هرگونه مدل موی غیرقابل قبول از سوی بازیکنان برای آنها جرایمی در پی خواهد داشت.

صالح الفارسی، نایب رئیس اتحادیه فوتبال عمان در این خصوص به نشریه تایمز عمان گفت: بازیکنان فعلی برای جانشینان خود الگو محسوب می شوند و به همین دلیل سر زدن رفتار ناشایست از سوی آنها قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: پس از اتفاق اخیر (خوشحالی جنجالی سعید آدینه، مهاجم تیم النهضه پس از گلزنی برابر تیم فنجاء) ما موضوع خوشحالی های پس از گل را به طور جدی مورد آنالیز قرار دادیم و به دنبال آن تصمیم گرفتیم که قانونی هم برای کنترل وضعیت ظاهری بازیکنان در نظر بگیریم.

طبق قوانین تازه وضع شده توسط اتحادیه فوتبال عمان خوشحالی های پس از گل غیرمتعارف در فوتبال این کشور بسته به نوع آنها می تواند اخراج بازیکن متخلف را از میدان و محرومیت های متعاقب آن، در پی داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 337

به "مجازات برای نمایش مدل موهای عجیب در فوتبال عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات برای نمایش مدل موهای عجیب در فوتبال عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید